arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
سومین گزارش ویدیویی «انتخاب» از قانون «منع بکارگیری بازنشستگان»؛

تماشا کنید / ویدیو: فدراسیون بازنشسته ها؛ مدیران ورزشی که باید کنار بروند؛ از ساکت و بهرام شفیع تا گلزاری، رحیمی و اسلامیان

با تصویب قانون «منع بکارگیری بازنشستگان» در مجلس، طبق گزارش دیوان محاسبات، ۱۹۷۰ بازنشسته باید سمت‌های خود را ترک کنند. در گزارش ویدیویی اول و دوم «انتخاب»، تعدادی از مهمترین مدیران بازنشسته که باید سمت‌های خود را ترک کنند، معرفی شدند. در زیر سومین فهرست از مهمترین مدیران بازنشسته که شامل مدیران ورزشی کشور می شوند، را مشاهده می‌کنید. البته
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با تصویب قانون «منع بکارگیری بازنشستگان» در مجلس، طبق گزارش دیوان محاسبات، ۱۹۷۰ بازنشسته باید سمت‌های خود را ترک کنند.

به گزارش «انتخاب»، در گزارش ویدیویی اول و دوم «انتخاب»، تعدادی از مهمترین مدیران بازنشسته که باید سمت‌های خود را ترک کنند، معرفی شدند.

در زیر سومین فهرست از مهمترین مدیران بازنشسته که شامل مدیران ورزشی کشور می شوند، را مشاهده می‌کنید. البته برخی از مدیران ورزشی از جمله معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش، رییس و نایب رییس فدراسیون فوتبال و مدیران دو باشگاه فوتبال پرطرفدار پایتخت در ویدیوی دوم معرفی شده اند.

از مخاطبان گرامی تقاضا می‌شود مدیران بازنشسته مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان را که از قلم افتاده اند، در کامنت‌های همین مطلب معرفی کنند تا در گزارش‌های بعدی به آن‌ها پرداخته شود.

ویدیوی زیر را تماشا کنید:

 
 
نظرات بینندگان