arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۰۸ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

حضور کی‌روش در الجزایر منتفی شد/ توافق نهایی با بلماضی

فدراسیون فوتبال الجزایر به دنبال انتخاب جایگزینی برای رباح ماجر است. رسانه های الجزایری در روزهای اخیر از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جایگزینی رباح ماجر سخن به میان آورده‌اند و پیامی که اخیرا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرد باعث شد تا گمانه زنی‌های زیادی در این زمینه به وجود آید اما به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال الجزایر با جمال بلماضی سرمربی سابق الدحیل به توافق نهایی رسیده و به زودی او سرمربی جدید الجزایر می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به نظر می‌رسد که حضور کارلوس کی‌روش در نیمکت الجزایر منتفی شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن اسپورت، فدراسیون فوتبال الجزایر به دنبال انتخاب جایگزینی برای رباح ماجر است. رسانه های الجزایری در روزهای اخیر از کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی جایگزینی رباح ماجر سخن به میان آورده‌اند و پیامی که اخیرا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرد باعث شد تا گمانه زنی‌های زیادی در این زمینه به وجود آید اما به نظر می رسد که فدراسیون فوتبال الجزایر با جمال بلماضی سرمربی سابق الدحیل به توافق نهایی رسیده و به زودی او سرمربی جدید الجزایر می شود.

سایت الوطن نوشت که رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر با بلماضی به توافق نهایی رسیده و به زودی او رسما به عنوان سرمربی جدید جدید الجزایر انتخاب می‌شود.

بلماضی فصل بسیار خوبی را با الدحیل پشت سر گذاشت و توانست قهرمانی در سه جام را با این تیم به دست آورد با این حال او به همکاری اش با این تیم قطری پایان داد و رسانه های قطری حضور در نیمکت الجزایر را دلیل اصلی این جدایی دانستند.

نظرات بینندگان