arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۲ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

تاج: به تیم ملی بدون کی‌روش فکر نمی‌کنم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من اصلا به تیم ملی بدون کی روش فکر هم نکرده ام. او برای تیم ملی ایران زحمات زیادی کشیده و تنها گزینه ما برای این پست است و بزودی کارش را آغاز می کند.خبر پیوستنش به تیم ملی الجزایر را که به کلی تکذیب می کنم و این صحت ندارد. دیروز دوستان ما با او حرف زدند و حرف های من را برای ایشان و ایشان را برای من ترجمه کردند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید حتی به تیم ملی بدون کارلوس کی روش فکر هم نکرده است. او این ها را در لرستان گفته است اعتقاد دارد توافقات لازم بزودی اتفاق می افتد.

به گزارش خبرانلاین؛ هرچه کارلوس کی روش از همکاری با ایران مایوس تر می شود ، مهدی تاج خود را در جایگاه نزدیک تری برای ادامه همکاری با او می بیند. رئیس فدراسیون فوتبال بعد از اینکه مشخص شد کی روش شانس بودن در تیم ملی الجزایر را هم ندارد ، حالا خیلی راحت تر درباره این مربی پرتغالی سخن می گوید.

او در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال باری دیگر درباره کارلوس کی روش سخن گفته است . حرف هایی خیلی روشن که نشان می دهد کاملا ماجرای ادامه همکاری با مرد پرتغالی برایش روشن است.

حرف های دلگرم کننده برای کی روش!

مهدی تاج سعی کرده خیلی دلبرانه برای سرمربی تیمش سخن بگوید و خیلی مثل فیلم های هندی گفته است:«من اصلا به تیم ملی بدون کی روش فکر هم نکرده ام. او برای تیم ملی ایران زحمات زیادی کشیده و تنها گزینه ما برای این پست است و بزودی کارش را آغاز می کند.»

چه کسی مذاکره کرده؟

مهدی تاج درباره مذاکرات روز گذشته با سرمربی هم گفته:«خبر پیوستنش به تیم ملی الجزایر را که به کلی تکذیب می کنم و این صحت ندارد. دیروز دوستان ما با او حرف زدند و حرف های من را برای ایشان و ایشان را برای من ترجمه کردند.»

این گفته های مهدی تاج یعنی باید بزودی شاهد حضور کی روش برای آغاز اردوی تیم ملی در شهریور ماه باشیم. زمانی که حدود 3 هفته بازی های لیگ تعطیل خواهد شد.

نظرات بینندگان