arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

رایزنی ظریف با همتایان مالزیایی و ویتنامی خود در سنگاپور

وزیران امور خارجه ایران و مالزی در سنگاپور دیدار و در خصوص ابعاد مختلف روابط دوجانبه، مسائل منطقه، ضرورت اتحاد و همکاری جهان اسلام و نیز مهمترین تحولات بین‌المللی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.همچنین معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ویتنام نیز در حاشیه نشست اتحادیه آسه‌آن در سنگاپور با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و سایر مسائل مورد علاقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

محمد جواد ظریف در ادامه دیدارهای خود با مقامات شرکت کننده در پنجاه و یکمین نشست وزیران امور خارجه. اتحادیه آسه‌آن با وزیران امور خارجه مالزی و ویتنام هم به صورت جداگانه دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مالزی در سنگاپور دیدار و در خصوص ابعاد مختلف روابط دوجانبه، مسائل منطقه، ضرورت اتحاد و همکاری جهان اسلام و نیز مهمترین تحولات بین‌المللی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

همچنین معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ویتنام نیز در حاشیه نشست اتحادیه آسه‌آن در سنگاپور با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و در خصوص روابط دوجانبه و سایر مسائل مورد علاقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

نظرات بینندگان