arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷

آمار فروش فیلم‌های روی پرده / «هزارپا» ۱۸ میلیاردی می‌شود

«هزارپا» آخرین ساخته ابوالحسن داوودی بعد از گذشت ۴ هفته از اکران عمومی توانسته بیش از ۱۷ میلیارد تومان فروش داشته باشد. «هزارپا» این هفته نیز عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته را به خود اختصاص داد. با این روند فروشی که «هزارپا» در پیش گرفته است احتمالا پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

«هزارپا» آخرین ساخته ابوالحسن داوودی بعد از گذشت ۴ هفته از اکران عمومی توانسته بیش از ۱۷ میلیارد تومان فروش داشته باشد. «هزارپا» این هفته نیز عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته را به خود اختصاص داد. با این روند فروشی که «هزارپا» در پیش گرفته است احتمالا پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران خواهد شد.

هزارپا

«هزارپا» آخرین ساخته ابوالحسن داوودی ۴ هفته است که در سینما‌های کشور اکران شده. این فیلم با در اختیار داشتن ۱۳۹ سالن در هفته گذشته توانست ۴ میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان فروش داشته باشد. «هزارپا» فیلمی پر بازیگر است که می‌توان به نقش‌آفرینی جواد عزتی و رضا عطاران در آن اشاره ویژه کرد. این فیلم تا به امروز ۱۷ میلیارد فروش داشته است.

خاله قورباغه

افشین هاشمی فیلمی با موضوع کودکان روی پرده دارد. فرشته طائرپور تهیه کننده این اثر است. «خاله قورباغه» در هفته گذشته ۴۰۶ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم بعد از گذشت ۵ هفته از اکران به فروش ۱ میلیارد و ۴۱۸ میلیون تومانی رسیده است.

تگزاس

جدیدترین فیلم مسعود اطیابی که از بیست‌ونهم فروردین‌ماه در سینما‌های کشور اکران شده، در هفته گذشته ۳۹۶ میلیون تومان فروش داشت تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم ۱۳ میلیارد و ۷۳۹ میلیون تومان برسد. در «تگزاس» بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش‌آفرینی می‌کنند.

کاتیوشا

«کاتیوشا» در اولین هفته اکران ۳۷۰ میلیون تومان فروش داشت. تازه‌ترین ساخته علی عطشانی ۷۰ سالن در اختیار دارد و در این هفته چهارمین فیلم پرفروش هفته لقب گرفت.

دارکوب

بهروز شعیبی فیلم «دارکوب» را روی پرده دارد. این فیلم در هفته گذشته ۲۱۸ میلیون تومان فروش داشت و عنوان پنجمین فیلم پرفروش هفته را کسب کرد. «دارکوب» فیلمی با موضوع آسیب‌های اجتماعی است که در آن مهناز افشار و امین حیایی نقش‌آفرینی می‌کنند. آخرین ساخته شعیبی در مجموع ۱ میلیارد ۴۸۲ میلیون فروش داشته است.

دشمن زن

اولین ساخته کریم امینی بعد از گذشت ۷ هفته اکران به فروش ۲ میلیارد و ۶۶۶ میلیون تومان رسیده است. این فیلم در هفته گذشته توانست عنوان ششمین فیلم پرفروش هفته را کسب کند. «دشمن زن» در هفته گذشته ۲۱۶ میلیون تومان فروش داشت.

من دیوانه نیستم

آخرین ساخته علیرضا امینی در اولین هفته اکران عمومی توانست ۱۲۴ میلیون فروش داشته باشد. این فیلم با در اختیار داشتن ۴۰ سالن تا به امروز ۱۳۴ میلیون در مجموع فروش داشته است.

به وقت خماری

به وقت خماری فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی با نویسندگی احمد رفیع‌زاده و تهیه‌کنندگی جمال گلی است. این فیلم بعد از ۵ هفته اکران ۹۸۲ میلیون تومان فروش داشته است. فیلم محمدحسین لطیفی در هفته‌ای که گذشت ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشت.

دلم می‌خواد

«دلم می‌خواد» بهمن فرمان‌آرا بعد از ۷ هفته به فروش ۱ میلیارد و ۴۴۲ میلیون تومانی رسید. این فیلم در هفته گذشته ۶۵ میلیون تومان فروش داشت. فیلم فرمان‌آرا با توجه به این فروش در رده نهم جدول پرفروش‌ها قرار گرفت.

خجالت نکش

اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی بعد از ۱۳ هفته اکران ۴ میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم طنز در هفته گذشته نیز ۵۳ میلیون تومان فروش داشت.

انیمیشن فیلشاه

فیلم هادی محمدیان که ۲۹ سالن در اختیار دارد، در هفته گذشته میلیون ۱۴ تومان فروش کرد. «فیلشاه» تاکنون ۷ میلیارد و ۸۶۷ میلیون تومان فروش داشته است.

مرداد

اکران نه چندان موفق فیلم بهمن کامیار هفته به هفته نمایان‌تر می‌شود. این فیلم در هفته‌ای که گذشت ۱۱ میلیون تومان فروش داشت و در مجموع ۵ هفته به فروش ۹۷ میلیون تومانی رسید.

مصادره

پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروز تاکنون ۱۵ میلیارد و ۶۷۹ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در هفته گذشته نیز ۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد و سیزدهمین فیلم پرفروش هفته لقب گرفت. در فیلم «مصادره» رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، هادی کاظمی و مهران احمدی نقش‌آفرینی می‌کنند.

خوک

چهاردهمین فیلم پرفروش هفته گذشته «خوک» مانی حقیقی است که برای اولین‌بار در جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمد. این فیلم که تنها ۱ سالن در اختیار دارد بعد از گذشت ۱۳ هفته از اکران ۱ میلیارد و ۱۸۴ میلیون تومان فروش کرده و در هفته گذشته نیز ۴ میلیون تومان درآمد کسب کرد. فیلم مانی حقیقی نسبت به هفته‌های گذشته فروش ضعیف‌تری داشت.

شماره ۱۷ سهیلا

اولین تجربه محمود غفاری هر اندازه که در جشنواره‌های خارجی موفق بود، اما در گیشه دستاوردی نداشت. این فیلم بعد از ۶ هفته اکران ۱۱۲ میلیون تومان فروش داشته است و در هفت روز گذشته ۴ میلیون فروش داشت و رتبه ۱۵ را در جدول میزان فروش هفته کسب کرده است.

چهارراه استانبول

آخرین ساخته سینمایی مصطفی کیایی، بعد از ۱۳ هفته نمایش ۳ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم که برای اولین‌بار در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد، با در اختیار داشتن ۸ سالن توانست در هفت روز گذشته، ۳ میلیون تومان فروش کند و نهمین فیلم پرفروش هفته لقب گیرد.

عصبانی نیستم

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» که پس از ۵ سال توقیف در سینما‌های کشور اکران شده، با در اختیار داشتن ۷ سالن سینمایی، پس از ۱۳ هفته ۳ میلیارد تومان فروش داشته است. این فیلم در هفت روز گذشته ۳ میلیون تومان فروش داشته است.

نظرات بینندگان