arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۷

برانکو: شانس اول قهرمانی هستیم/ روز به روز بهتر خواهیم شد

برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس پس از برتری ۳ بر صفر برابر فولاد اظهار کرد: از این پیروزی و بازیکنانم خوشحال هستم. بازی زیبایی را مقابل حریف سرسختی ارائه دادند و بازی به بازی به فرم بهتری می‌رسند. این پیروزی، شادی مضاعفی برای هوادارانمان بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برانکو: شانس اول قهرمانی هستیم/ روز به روز بهتر خواهیم شدسرمربی پرسپولیس معتقد است تیمش در ادامه عملکرد بهتری ارائه می کند.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس پس از برتری ۳ بر صفر برابر فولاد اظهار کرد: از این پیروزی و بازیکنانم خوشحال هستم. بازی زیبایی را مقابل حریف سرسختی ارائه دادند و بازی به بازی به فرم بهتری می‌رسند. این پیروزی، شادی مضاعفی برای هوادارانمان بود.

وی افزود: کمال مصدوم شد و این فقدان بزرگی برای ما است . تمام ۹۰ دقیقه بازی در دست ما بود و حریف تنها یک شوت معمولی به سمت دروازه ما زد. علاوه بر گلی که زدیم، چند موقعیت خوب هم داشتیم.

برانکو ادامه داد: این روند خوب قابل انتظار بود و ما بازی به بازی بهتر شدیم و تنها شرایط مسابقه به بهتر شدن ما کمک می‌کند. اگر مصدومیتی به وجود نیاید، دنبال بهتر شدن هستیم و می‌خواهیم باز هم قهرمان شویم. چند بازیکن را از دست دادیم که می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد. در این دیدار از چند بازیکن جوان استفاده کردیم که به آن‌ها اعتقاد دارم. به بشار رسن، نورالهی و عالیشاه اعتقاد قلبی دارم.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با الدوحیل گفت: الدحیل بهترین تیم آسیاست. ما پارسال این تیم را حذف کردیم اما امسال این تیم با بازیکنان و مربی جدید تقویت شده و کار سختی داریم. به بازیکنانم اعتماد کامل دارم و با خوش‌بینی به مصاف این تیم خواهیم رفت

نظرات بینندگان