arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

ادارات و بانک‌های خوزستان چهارشنبه هفته جاری تعطیل شد

مدیر‌کل مدیریت بحران استانداری گفت: به منظور مدیریت بهینه مصرف برق، کاهش پیک باری شبکه برق صرفه جویی در مصرف آب و برق و پیشگیری از بروز حادثه و قطع احتمالی برق بانک‌ها، مراکز آموزشی سطح استان، ادارت و دستگاه‌های اجرایی به جز مراکز امدادی درمانی، خدماتی عملیاتی، آتش‌نشان‌ها، در روز چهارشبه تعطیل هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


مدیر‌کل مدیریت بحران استانداری گفت: براساس اطلاعیه هواشناسی مبنی بر افزایش دما و به منظور کاهش مصرف برق ادارات و بانک‌های استان خوزستان روز چهارشنبه تعطیل هستند.

به گزارش تسنیم، بنا به گفته مدیر‌کل مدیریت بحران استانداری و براساس اطلاعیه هواشناسی مبنی بر افزایش دما و به منظور کاهش مصرف برق، ادارت و بانک‌های استان خوزستان روز چهارشنبه تعطیل هستند.

کیامرث حاجی‌زاده افزود: با توجه به پیشنهاد ستاد مدیریت بحران استان و با موافقت و دستور استاندار خوزستان روز چهارشنبه در استان خوزستان تعطیل اعلام شد.

وی با اشاره به اخطاریه هواشناسی خوزستان مبنی بر افزایش دما در هفته جاری افزود: به منظور مدیریت بهینه مصرف برق، کاهش پیک باری شبکه برق صرفه جویی در مصرف آب و برق و پیشگیری از بروز حادثه و قطع احتمالی برق بانک‌ها، مراکز آموزشی سطح استان، ادارت و دستگاه‌های اجرایی به جز مراکز امدادی درمانی، خدماتی عملیاتی، آتش‌نشان‌ها، در روز چهارشبه تعطیل هستند.

نظرات بینندگان