arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

عبدالفتاح سلطانی برای فوت دخترش به مرخصی آمد / دنبال آزادی مشروط او هستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالفتاح سلطانی برای فوت دخترش به مرخصی آمد / دنبال آزادی مشروط او هستیم

وکیل عبدالفتاح سلطانی گفت: به آقای سلطانی به دلیل فوت ناگهانی دخترشان مرخصی دادند و فعلا در مرخصی هستند و اگر خدا بخواهد تلاش می‌کنیم این مرخصی به آزادی مشروط تبدیل شود.

سعید دهقان وکیل عبدالفتاح سلطانی درباره آخرین وضعیت موکلش با اشاره به فوت دختر سلطانی گفت: در این وضعیت دادستانی بالاخره مرخصی را داده‌ است، هرچند که ما از عید منتظر این مرخصی بودیم و برای ایام ماه مبارک رمضان و عید فطر قول مرخصی داده بودند که عملی نشد.

وی تاکید کرد: ما دنبال آزادی مشروط او بودیم و مرخصی حداقل مطالبه ما بود. در همین مدت ماه مبارک رمضان هم دیگران به مرخصی آمدند به عنوان مثال آقای رحیمی معاون اول دولت احمدی‌نژاد آزادی مشروط داشتند و اغلب بیرون از زندان بودند و همچنین آقای بقایی در مرخصی بود.

این وکیل دادگستری عنوان کرد: همین یک ساعت پیش به آقای سلطانی به دلیل فوت ناگهانی دخترشان مرخصی دادند و فعلا در مرخصی هستند و اگر خدا بخواهد تلاش می‌کنیم این مرخصی به آزادی مشروط تبدیل شود.

وی ادامه داد: شاید در این فرصت با انجام مذاکرات و لوایح آزادی مشروط این کار انجام شود، هرچند که مشمول آزادی مشروط ماده ۵۸ است و سال‌هاست که مشمول این آزادی مشروط شده و الان شهریورماه که برسد هشت سال است که در زندان است.

وی اظهار کرد: ما امروز در کانون وکلا همایشی داریم که خانم مولاوردی سخنران آن هستند و من امروز با این دوستان هم صحبت خواهم کرد چون به وعده‌هایی هم که دوستان داده بودند، عمل نشده و دولت در این باره کم کاری کرده است.

نظرات بینندگان