arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۷

انصارالله: حدیده و ساحل غربی را گورستان متجاوزان می‌کنیم

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله اعلام کرد، عملیات در منطقه ساحل غربی یمن با تاکتیک‌های ویژه ادامه دارد و نیروهای متجاوز اماراتی عربستانی را غافلگیر کردیم و آنها مجبور شدند پایگاه‌ها، تجهیزات و مجروحان خود را ترک و فرار کنند.وی در اظهاراتی مطبوعاتی گفت، انصارالله در عملیات روز شنبه تعداد اسرای خود را افزایش داد و ۶۰ اسیر در اختیار دارد، علاوه بر آن این جنبش گردان نظامی دشمن به همراه استحکاماتش را نابود کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی ارتش انصارالله اعلام کرد، عملیات نظامی در ساحل غربی یمن ادامه خواهد داشت و نیروهای متجاوز ائتلاف عربی نابود می‌شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله اعلام کرد، عملیات در منطقه ساحل غربی یمن با تاکتیک‌های ویژه ادامه دارد و نیروهای متجاوز اماراتی عربستانی را غافلگیر کردیم و آنها مجبور شدند پایگاه‌ها، تجهیزات و مجروحان خود را ترک و فرار کنند.

وی در اظهاراتی مطبوعاتی گفت، انصارالله در عملیات روز شنبه تعداد اسرای خود را افزایش داد و ۶۰ اسیر در اختیار دارد، علاوه بر آن این جنبش گردان نظامی دشمن به همراه استحکاماتش را نابود کرد.

عبدالسلام ادامه داد، عملیات نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در اطراف شهرستان الدریهمی در جنوب الحدیده و دیگر شهرهای ساحل غربی ادامه خواهد داشت و این مکان به گور نیروهای متجاوز ائتلاف عربی تبدیل خواهد شد.

نظرات بینندگان