arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

فیسبوک به دنبال توسعه خدمات مالی آنلاین است / امکان اشتراک گذاری معاملات مالی / سازماندهی پرداخت ها و دریافت های وجوه نقد

فیسبوک قصد دارد با هدف توسعه امکانات خود و البته ایجاد فضای معاملات مالی گسترده تر، اقدام به  همکاری با بانک های بزرگ و سرشناس ایالات متحده کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیسبوک قصد دارد با هدف توسعه امکانات خود و البته ایجاد فضای معاملات مالی گسترده تر، اقدام به  همکاری با بانک های بزرگ و سرشناس ایالات متحده کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، فیسبوک قصد دارد امکانات مسنجر خود را توسعه دهد و بر همین اساس برنامه هایی جدی در سر دارد. 
این شبکه اجتماعی از چندین بانک آمریکایی درخواست کرده که اطلاعات مالی مشتریان، از جمله معاملات کارت و بررسی مانده حساب را به اشتراک بگذارد.

فیس بوک گزارش داده است که طی سال گذشته مذاکراتی با موسسات مالی و بانک هایی مثل ولز فارگو و یو اس بنکروپ ترتیب داده است. درواقع فیسبوک قصد دارد  در مورد امکان ویژگی های جدیدی مانند هشدار تقلب های بانکی یا نمایش مانده حساب، بحث کند.

 به گفته مجله، به نظر می رسد که این غول شبکه های اجتماعی قصد دارد  تجارت الکترونیک خود را گسترش دهد. فیسبوک در سال 2015 سیستم پرداخت همگانی را در مسنجر راه اندازی کرد و از آن زمان تا کنون اقدام به  اضافه کردن گزینه های پرداخت، از جمله ادغام با PayPal  کرده است.

مدتی است که فیسبوک برای چندین رسوایی که شامل حفظ حریم خصوصی اطلاعات است، تحت فشار قرار گرفته، مشکلاتی که بخشی از آن به ماجرای کمبریج آنالیتیکا مرتبط است. اکنون این شرکت در تلاش است تا با روش هایی قدرتمندتر از داده های کاربران حفاظت کند. 

فیس بوک در خصوص جزئیات این ماجرا توضیحات دقیقی ارائه نکرده اما وعده داده که  "از داده های بانکی برای اهداف تبلیغاتی استفاده نمی کند و یا این اطلاعات را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی گذارد".

دانا ریپلی، مدیر بخش ارتباطات فیسبوک در ایالات متحده آمریکا نیز  در بیانیه ای ایمیلی گفت: "ما هیچ یک از اطلاعات مشتریان یا اطلاعات شخصی را به فیسبوک یا هر پلتفرم تکنولوژیک دیگر به اشتراک نگذاشته ایم."

به نظر شما فیسبوک برای نقل و انتقالات مالی محل قابل اطمینانی است؟

نظرات بینندگان