arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

شفر: هواداران تراکتورسازی زود ورزشگاه را ترک کردند

استقلال توانست با حساب ۳ بر صفر تراکتورسازی را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. وینفرد شفر درباره این بازی اظهار کرد: به تیمم تبریک می‌گویم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. به تیم حریف فشار آوردیم و بازی را از آن خودمان کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفر: هواداران تراکتورسازی زود ورزشگاه را ترک کردندسرمربی استقلال می‌گوید تیمش نمایش خوبی مقابل تراکتورسازی داشته است.

به گزارش ایسنا، استقلال توانست با حساب ۳ بر صفر تراکتورسازی را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. وینفرد شفر درباره این بازی اظهار کرد: به تیمم تبریک می‌گویم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. به تیم حریف فشار آوردیم و بازی را از آن خودمان کردیم.

او ادامه داد: از حضور پادوانی در ورزشگاه خوشحالم. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. تراکتورسازی تیم خوبی است که روی آن سرمایه گذاری خوبی شده است. خوشحالم که بازیکنان جدید خوب بازی کردند. علی کریمی، فرشاد محمدی مهر و ... خوب بودند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: نتیجه سه بر صفر مقابل تراکتورسازی خیلی خوب است. باید استراحت کنیم. می‌دانید که در گرمای هوا بازی کردن برای بازیکنان راحت نیست. شنیدم گرمای هوا در شهر جم بالای ۴۰ درجه است. شرایط ورزشگاه خیلی خوب بود. البته فکر می‌کنم طرفداران تراکتورسازی مقداری زودتر از اتمام بازی ورزشگاه را ترک کردند. قبلا هم گفتم که خیلی خوب است هواداران بدون مشکل ورزشگاه را ترک کنند.

شفر درباره اقداماتی که روی استقلال انجام داده گفت: قبل از اینکه بازیکنی قرارداد امضاء کند با او صحبت می‌کنم. این بازیکن باید شخصیت لازم برای بازی کردن در تیم داشته باشند برای مثال گرو دوست داشت در تیم ما بازی کند. همه بازیکنان علاقه داشتند در تیم‌مان بازی کنند. مرتضی تبریز می‌گفت استقلال را دوست دارد و می‌خواهد باری تیم ما بازی کند. بازیکنان ما علاوه بر مسائل فنی، شخصیت خیلی خوبی دارند.

سرمربی استقلال در واکنش به این سوال که عملکرد استقلال مقابل تراکتورسازی تصادفی است یا ناشی از مسائل فنی گفت: همه مربیان آلمانی وقتی اولین بار قهرمان جام جهانی شدند گفتند بازی بعدی برای ما مهم است. امروز کار تیم‌مان خوب بود. همه بازیکنان ما یازده بازیکنی عادی نیستند که در زمین بازی می‌کنند بلکه  آن ها می‌خواهند در زمین پیروز شوند.

او در واکنش به این سوال که بهترین مربی تاریخ فوتبال آلمان کیست، گفت: یک مربی وقتی می‌تواند خوش شانس باشد که تیم‌های خوبی در لیگ داخلی باشند. مانند دور قبل جام جهانی که بازیکنان خوبی وجود داشتند. امروز هم تولد اوتوری هاگل، مربی یونان در جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۴ بود. زمانی که او مربیگری می‌کرد با الان فرق داشت که مربیان با لپ تاپ آنالیز کنند. او مسائل را بو می‌کشید.

شفر تاکید کرد:  تیم ما تهاجمی بازی می‌کند و از بالا تیم حریف را تحت فشار می‌گذارد و به دنبال پیروزی است.

نظرات بینندگان