arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

تناقض بیت کوین در آمریکا به اوج رسید /   ۵۰ ایالت میزبان ارز دیجیتال می شوند / تعدادی از شهرهای مهم به کمپین ضد معاملات دیجیتال پیوستند

قرار است شرکت آمریکایی  Square (اسکوئر) پشتیبانی از سیستم بیت کوین را در ۵۰ ایالت آمریکا گسترش دهد.این خبری است که شرکت مذکور اخیرا منتشر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

قرار است شرکت آمریکایی  Square (اسکوئر) پشتیبانی از سیستم بیت کوین را در ۵۰ ایالت آمریکا گسترش دهد.این خبری است که شرکت مذکور اخیرا منتشر کرده است.

 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج، این تصمیم پس از آن اتخاذ  شد که در مورد سود خالص ۴۲۰ هزار دلاری این شرکت در سه ماهه دوم سال جدید  خبرهایی منتشر شد.زمانی که این شرکت سیستم پشتیبانی بیت کوین را با قیمت ۳۶.۶ میلیون دلار خریداری کرد تنها ۳۷ میلیون دلار بازگشت سرمایه داشت اما ناگهان مسیر سود تغییر کرد.

این برنامه از ماه ژانویه به کاربران اجازه می دهد تا بیت کوین خریداری کنند اما هنوز این سیستم پشتیبانی خاصی در نیویورک ، جورجیا ، هاوایی و وایومینگ ندارد به دلیل اینکه این ایالت ها قوانین معاملاتی بیت کوین را ممنوع اعلام کرده اند.ایالت هایی مانند هاوایی و وایومینگ شدیدا روی معاملات بین کوین حساس هستند و تمایلی به اجرا سازی این مدل واحد ارزی را ندارند.ایالت نیویورک از شرکت های مشابه درخواست کرده مجوز دریافت کند که در نوع خود بی نظیر محسوب می شوند.

 

جورجیا و هاوایی نیز به کمپین عدم استفاده از بین کوین پیوسته اند که در نوع خود جالب توجه است. البته صحبت هایی با این ایالت ها شده است که از موضع خود کوتاه بیایند اما هنوز چیزی مشخص نیست.

 

اما شاه بیت خبر مذکور شاید این باشد که جک دورسی مدیرعامل توییتر نیز اعلام کرده که بیت کوین به زودی ارز برتر جهان در ۱۰ سال آینده خواهد بود. در حال حاضر قیمت بیت کوین حدود ۶۰۰۰ هزار دلار است که احتمالا در چند ماه آینده بیشتر می شود.

 

نظرات بینندگان