arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

پرچم ایران در دهکده بازی‌های آسیایی جاکارتا برافراشته شد

پرچم جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) با حضور مسوولان ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و همچنین مسوولان کاروان ورزشی ایران در دهکده بازی‌ها به اهتزاز در آمد. مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران راس ساعت ۹ صبح امروز به وقت محلی و با حضور مسوولین ستاد برگزاری بازی‌ها، «نصرالله سجادی» سرپرست کاروان، «اصغر رحیمی» معاون کاروان و تعدادی از ورزشکاران فدراسیون‌های حاضر در دهکده برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرچم جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) با حضور مسوولان ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و همچنین مسوولان کاروان ورزشی ایران در دهکده بازی‌ها به اهتزاز در آمد.

به گزارش ایرنا، مراسم اهتزاز پرچم کشور‌ها یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های ستاد برگزاری بازی هاست که در جاکارتا نیز با تشریفاتی کاملا ویژه برگزار می‌شود.
در همین راستا طبق برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران راس ساعت ۹ صبح امروز به وقت محلی و با حضور مسوولین ستاد برگزاری بازی‌ها، «نصرالله سجادی» سرپرست کاروان، «اصغر رحیمی» معاون کاروان و تعدادی از ورزشکاران فدراسیون‌های حاضر در دهکده برگزار شد و پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آمد.
در این مراسم که به صورت برنامه ریزی شده و در ساعت از پیش اعلام شده برای سه کشور به صورت همزمان برگزار شد، در کنار ایران، پرچم کشور‌های ویتنام و سنگاپور نیز به اهتزاز درآمد.
در این دوره از بازی‌ها ۲۸۰ ورزشکار مرد، ۹۸ ورزشکار زن و در مجموع ۳۷۸ ورزشکار ایرانی در ۴۲ رشته ورزشی به میدان خواهند رفت.
تعداد اعضای کادر فنی و سرپرستی کاروان ایران نیز ۲۱۴ نفر نهایی شد.

نظرات بینندگان