arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۷

تلاش ماموران برای حفظ امنیت در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان

ماموران یگان ویژه مستقر در ورزشگاه تکه سنگ‌های زیادی را جمع‌آوری کردند که تماشاگران قصد آوردن آنها را به ورزشگاه داشتند. یکی از مأموران خطاب به مسئولان ورزشگاه می‌پرسید این سنگها را هواداران از کجا آورده‌اند؟ نیروهای یگان ویژه در تلاش هستند با تدابیر امنیتی خاص، اجازه هرگونه سنگ پرانی احتمالی از سوی هواداران را ندهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تلاش ماموران برای حفظ امنیت در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمانماموران انتظامی در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به دنبال جلوگیری از تکرار اتفاقات اخیر در ورزشگاه آزادی هستند.

به گزارش ایسنا، درحالی که کمتر از یک ساعت دیگر دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان آغاز خواهد شد، چیزی حدود ۵هزار نفر خود را به ورزشگاه آزادی رسانده‌اند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

طبق مشاهدات خبرنگار ایسنا، ماموران یگان ویژه مستقر در ورزشگاه تکه سنگ‌های زیادی را جمع‌آوری کردند که تماشاگران قصد آوردن آنها را به ورزشگاه داشتند. یکی از مأموران خطاب به مسئولان ورزشگاه می‌پرسید این سنگها را هواداران از کجا آورده‌اند؟ نیروهای یگان ویژه در تلاش هستند با تدابیر امنیتی خاص، اجازه هرگونه سنگ پرانی احتمالی از سوی هواداران را ندهند.

مربیان نفت‌مسجدسلیمان زودتر از پرسپولیسی‌ها وارد زمین شدند تا مقدمات گرم کردن بازیکنانشان را فراهم کنند. در ادامه علیرضا بیرانوند به همراه رادوشوویچ وارد زمین شدند تا خود را برای بازی آماده کنند.

خیابان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی دارای ترافیک نیمه سنگین هستند.

نظرات بینندگان