arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات پوشیدنی ال جی تا برنامه سلفی ناسا

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

تا مدتی پیش در سراسر جهان مدرک تحصیلی معتبر برای کاریابی حائز اهمیت بسزایی بود. بسیاری از مردم در سراسر جهان، وقت،پول و انرژی خود را برای دریافت مدرک دانشگاهی هزینه می کردند، اما به نظر می رسد جامعه در حال تغییر است و از غول های فناوری تا شرکت های خدماتی بیش از آن که به دنبال مدرک باشند به دنبال استعداد هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت خودروسازی فولکس واگن آماده است تا 4 میلیارد دلار برای کسب و کارهای دیجیتالی خود سرمایه گذاری کند. این سرمایه گذاری بخشی از برنامه بلندمدت این گروه خودروسازی را برای طراحی سیستم عامل جدید خودرو و پلتفرم به اشتراک گذاری خودرو تشکیل می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

روبات پوشیدنی ال جی محصولی بی نظیر است که می تواند  به عنوان جدیدترین پدیده در دنیای روبات های محیط کار در نظر گرفته شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کیف پول هوشمند و دیجیتالی موسوم به « OraSaifu» یک محصول ویژه برای افرادی است که مایلند به سرعت خرید کنند و نیازی به تعداد زیادی کارت نداشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برنامه  سلفی ناسا می تواند چهره کاربران را روی صورت شما در فضا قرار  دهد. این ایده ای است که پیش بینی می شود از سوی کاربران با ساتقبال بالایی مواجه شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

قرار است طی ماه پیش رو گوگل کروم به روز رسانی شود، بر همین اساس نیز گوگل در حال اجرایی کردن آخرین برنامه های خود برای به روزرسانی این برنامه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت خلاق و نوآور «میفیلد رباتیک» که در حوزه طراحی و ساخت روبات های زیبای کوری سرشناس است، اعلام کرده که دیگر نمی تواند به مسیر خود ادامه دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری ، تکنولوژی
نظرات بینندگان