arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

تاج: پرسپولیس امروز تیم ملی ماست/ کی‌روش برای تمرین به ایران می‌آید

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران که امروز در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شده بود گفت: ما امروز تیم پرسپولیس را تیم ملی خودمان می‌دانیم که با قطر بازی دارد که تیم بسیار قدرتمندی است.گرشاسبی امروز به من گفت پول دو بازیکن حریف،‌ اندازه کل هزینه‌های پرسپولیس است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رییس فدراسیون فوتبال ایران برای حمایت از تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا امروز (شنبه) به تمرین این تیم رفت.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران که امروز در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شده بود در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز تیم پرسپولیس را تیم ملی خودمان می‌دانیم که با قطر بازی دارد که تیم بسیار قدرتمندی است.گرشاسبی امروز به من گفت پول دو بازیکن حریف،‌ اندازه کل هزینه‌های پرسپولیس است.

او ادامه داد: غیرت بازیکنان پرسپولیس به این تیم کمک خواهد کرد. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد. سابقه نداشته است که دو تیم ایرانی هم‌زمان به این سطح از لیگ قهرمانان برسند. خیلی خوشحالم که امروز به تمرین پرسپولیس آمدم. با مدیرعامل باشگاه و سرمربی و بازیکنان این تیم مفصل صحبت کردم. الان هم به باشگاه استقلال خواهم رفت. آن‌ها هم نماینده ما و تیم ملی کشورمان هستند.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت کارلوس کی‌روش و تیم ملی هم اضافه کرد: کی‌روش برای تمرین به ایران می‌آید.

به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون فوتبال پس از گفتن این جمله صدایش گرفت و با عجله برای نوشیدن آب به کنار زمین رفت. او در همین حال محل تمرین را ترک کرد و دیگر پاسخگوی خبرنگاران نبود.

نظرات بینندگان