arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷

ترامپ: سی ان ان شبکه ای جعلی و دشمن مردم است

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه بار دیگر رسانه های این کشور را مورد انتقاد قرار داد و «سی ان ان» را شبکه ای جعلی و دشمن مردم خواند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترامپ: سی ان ان شبکه ای جعلی و دشمن مردم است وی در توییتی، بسیاری از منابع ناشناس که رسانه ها در پوشش خبری خود به آنها استناد می کنند را ساخته و پرداخته خبرنگاران وابسته به رسانه های جعل کننده اخبار دانست و به طور خاص، شبکه تلویزیونی سی ان ان را شبکه ای جعلی و دشمن مردم برشمرد.
ترامپ در توییت دیگری به مردم آمریکا توصیه کرد، زمانی که خبری را به نقل از یک منبع ناشناس می بینید، آن خبر را نخوانید، زیرا ساختگی است.
انتقادات امروز (چهارشنبه) رئیس جمهوری آمریکا در ادامه حمله روز گذشته وی به سایت گوگل انجام شد که در جریان آن، گوگل را به منکوب کردن منابع خبری راستگرا متهم کرد و وعده داد که به این مساله رسیدگی کند.
ترامپ در پیامی توئیتری مدعی شد که گوگل برای جستجوی عبارت «اخبار ترامپ» تنها اخبار پوشش داده شده از سوی رسانه هایی را نشان می دهد که وی آن ها را رسانه های اخبار جعلی خطاب می کند.
رئیس جمهوری آمریکا همواره از پوشش اخبار مربوط به دولت وی از سوی رسانه های مخالف انتقاد و این رسانه ها را به سیاه نمایی متهم کرده است.
وی پیشتر در پیامی رسانه های منتقد را دشمن مردم خواند، مساله ای که موجی از انتقادها علیه وی برانگیخت به طوری که بیش از 350 روزنامه آمریکایی سرمقاله یک روز خود را به انتقاد از ترامپ اختصاص دادند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان