arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷

زیدان منتظر برکناری مورینیو

گزارش ها حاکی از آن است که در صورت برکناری قریب الوقوع «خوزه مورینیو» سرمربی منچستریونایتد، «زین الدین زیدان» ستاره افسانه ای رئال مادرید «مشتاقانه» در انتظار پذیرفتن این سمت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زیدان منتظر برکناری مورینیوتارنمای خبری «بلیچر رگورت» روز چهارشنبه باستناد گزارش روزنامه «میرِر» انگلیس نوشت: مسئولان اولدترافورد در حال حاضر و با وجود شروع ضعیف شیاطین سرخ در فصل جدید لیگ برتر جزیره از مورینیو حمایت می کنند، این در حالی است که زیدان «مشتاقانه» در انتظار «تماس» از جانب این باشگاه است.
سرمربی موفق فرانسوی که پس از کناره گیری از سمتش در سانتیاگو برنابئو مربی آزاد محسوب می شود در مدت 2 سال و نیم حضور روی نیمکت کهکشانی ها علاوه بر کسب عنوان قهرمانی لالیگا در فصل 2016 – 2017، سه بار پیاپی جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را برای هواداران رئال به ارمغان آورد.
نکته قابل توجه در مورد زیدان این است که سکان داری رئال مادرید، نخستین تجربه مرد محبوب فرانسوی در کسوت سرمربی محسوب می شود.
در سوی دیگر، یونایتد که در حال حاضر پس از متحمل شدن 2 شکست از مجموع سه بازی نخست خود در فصل 2018 – 2019 لیگ برتر جزیره، 6 امتیاز از رقبای قدرتمند خود عقب افتاده است، در تقلا برای بازگشت به روزهای اوج به سر می برد؛ شکست 3 – 2 مقابل برایتون که پیش از باخت تحقیر آمیز 3 – صفر مقابل تاتنهام رخ داد؛ فشارها را روی مورینیو به شدت افزایش داده است.
این فشارها تا جایی است که در صورت ناکام ماندن «آقای خاص» در شکست دادن تیم برنلی که تا اینجای کار هیچ پیروزی را به دست نیاورده است، اوضاع نابسامان او را در منچستر بیش از پیش متزلزل خواهد ساخت.
با این حال، اگرچه کاری که زیدان در رئال انجام داد منحصر به فرد بود اما هدایت منچستر یونایتد برای زیدان آزمونی متفاوت است چرا که بازیکنان و کادر فنی او در برنابئو به مراتب با آنچه او در اولدترافورد تحویل خواهد گرفت، تفاوت خواهد داشت

نظرات بینندگان