arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۷

بلندقامتان ايران فيناليست شدند

تیم ملی والیبال ایران در دیدار نیمه نهایی برابر تیم ملی قطر با نتیجه سه بر صفر به برتري رسيد و راهي فينال شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

تیم ملی والیبال ایران در دیدار نیمه نهایی برابر تیم ملی قطر با نتیجه سه بر صفر به برتري رسيد و راهي فينال شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ ترکیب تیم ایران را در این دیدار سعید معروف، امیر غفور، سید محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، مهدی مرندی تشکیل دادند.
تیم ملی والیبال ایران برای راهیابی به فینال این دوره از بازی های آسیایی جاکارتا امروز در برابر تیم والیبال قطر صف آرایی کرد و با نتیجه سه بر صفر به برتری دست پیدا کرد.
تیم ملی والیبال کره جنوبی در دیدار مرحله نیمه نهایی خود برابر تیم ملی چین تایپه با نتیجه سه بر 2 به برتری رسید و راهی فینال شد.
در ست نخست این دیدار بلندقامتان کشورمان و حریف بازی پایاپایی را برگزار کردند و این ست با نتیجه 25 بر 23 به نفع ایران به پایان رسید.
ملی پوشان ایران در این دوره از رقابت ها به دنبال تکرار عنوان قهرمانی هفدهمین دوره بازی های آسیایی که سال 2014 به میزبانی اینچئون برگزار شد، بودند.

تیم ملی ایران در ست دوم برابر قطر با نتیجه 25 بر 19 به برتری دست پیدا کرد.
ست دوم این بازی حساس در حالی دنبال شد که 2 تیم شناخت بالایی از یکدیگر داشتند و بازیکنان به خوبی از موقعیت های به وجود آمده برای امتیازآوری استفاده کردند.
افزایش خطاهای فردی تیم ملی والیبال قطر در این ست حکایت از افت روحی و روانی آن ها در برابر بازیکنان تیم ملی ایران داشت.
قطری ها در این ست از نظر فنی نتوانستند به خوبی شاگردان کولاکوویچ را تحت فشار قرار دهند و سفیدپوشان کشورمان به خوبی تاکتیک های ارائه شده از سوی سرمربی را به خوبی به نمایش گذاشتند.
محمدجواد معنوی نژاد که با وجود مصدومیت تیم را در بازی های آسیایی همراهی کرده بود در این ست توانست برای ایران امتیازآوری کند.

در ست سوم تیم ملی ایران توانست برابر قطر با امتیاز 25 بر 18 به پيروزي دست پيدا کند.
تيم ملي ايران در اين ست با اعتماد به نفس بيشتر در برابر حريف صف آرايي کرد و بازيکنان به خوبي مقابل ارنج اصلي قطر بازي را ادامه داد.
قطري ها انگيزه زيادي براي ادامه کار نداشتند و محمد موسوي عراقي توانست با آبشارهاي خود مقابل قطر امتيازآوري کند. در اين ست سرخپوشان قطر توانستند در امتيازآوري هم پاي ايران پيش روند آن ها نمي خواستند به اين راحتي نتيجه را واگذار کنند و همچنان به فيناليست شدن اميد داشتند.

نظرات بینندگان