arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۷

کاهش دمای هوای تهران / افزایش غلظت ذرات معلق هوا

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه پیش بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر روز جاری (جمعه) است، گفت: بر اساس گزارش‌ها در برخی ساعات وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متربرثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی - جنوبی انتظار می‌رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در هوای تهران، از روند کاهشی دما در تهران تا فردا خبر داد.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه پیش بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر روز جاری (جمعه) است، افزود: بر اساس گزارش‌ها در برخی ساعات وزش باد با بزرگی بالاتر از ۵ متربرثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی - جنوبی انتظار می‌رود.
وی ضمن تشریح وضعیت هوای تهران بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، توضیح داد: وزش باد در برخی ساعات امروز همراه با افزایش موقتی غلظت ذرات معلق خواهد بود.
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه اظهار کرد: با تداوم این شرایط جوی بعد از ظهر روز شنبه، همراه با افزایش سرعت وزش باد خواهد بود که انتظار می رود در برخی ساعات افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال داشته باشد.

به گفته وی همچنین تا روز آینده دما روند کاهشی خواهد داشت.

 

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۳ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۷۹ همچنان در شرایط سالم است.

نظرات بینندگان