arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۶ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۷

واکنش ظریف به سخنان امروز ترامپ: این اظهارات نشانگر اختلال شناختی است

وزیر امور خارجه ایران در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا، این اظهارات را نشانگر «اختلال شناختی» و «عوام‌فریبی» دانست. / بلومبرگ در نقل قولی غیرمستقیم از رئیس جمهور آمریکا آورده است که حکومت ایران به دلیل سیاست‌های دولت او ممکن است دچار فروپاشی شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش ظریف به سخنان امروز ترامپ: این اظهارات نشانگر اختلال شناختی استمحمد جواد ظریف در توییتی نوشت: «سیاه‌نمایی دوقطبی درباره ایران مبنی بر اینکه یا "در حال تسخیر خاورمیانه است" یا "در تلاش برای بقاست" نشانگر اختلال شناختی آمریکا و عوام‌فریبی منبعث از فروپاشی معیارهای اخلاقی آمریکاست. ایران همواره کشوری باثبات، قدرتمند و بازیگر منطقه‌ای مسئول بوده و خواهد بود.»

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای با بلومبرگ که در کاخ سفید انجام شد، گفت: زمانی که من اینجا (کاخ سفید) آمدم، مسئله این بود که آنها چه زمانی خاورمیانه را تسخیر خواهند کرد. الان مسئله این است که آیا آنها دوام خواهند آورد. این تغییر بزرگی در طول مدت یک و نیم سال است.

ترامپ به ارائه جزئیاتی در این زمینه نپرداخت. 

بلومبرگ با اشاره به این بخش از اظهارات ترامپ در نقل قولی غیرمستقیم از رئیس جمهور آمریکا آورده است که حکومت ایران به دلیل سیاست‌های دولت او ممکن است دچار فروپاشی شود.

انتهای پیام/.

 
نظرات بینندگان