arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۷

هواداران منچستر یونایتد به سبک «آقای خاص» اعتراض کردند

هواداران تیم منچستریونایتد با به اهتزاز در آوردن بنری بر فراز ورزشگاه اختصاصی تیم برنلی با حمایت ضمنی از «خوزه مورینیو» سرمربی این تیم به «اِد وودوارد» مدیر اجرایی منچستریونایتد اعتراض کردند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هواداران منچستر یونایتد به سبک «آقای خاص» اعتراض کردندشبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز یکشنبه نوشت: هواداران ناراضی شیاطین سرخ که نتایج ضعیف این تیم در فصل جدید لیگ برتر جزیره آنها را به ستوه آورده است، امروز (یکشنبه) پیش از آغاز بازی یونایتد و برنلی در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس اعتراض خود را به سیاست های وودوارد نشان دادند.
آن ها با نشان دادن پرچمی که روی آن نوشته شده بود «اِد وود وارد- متخصص باخت» به طور ضمنی به اظهارات «خوزه مورینیو» سرمربی پرتغالی این تیم خطاب به «آرسن ونگر» سرمربی سابق آرسنال در سال 2014 اشاره داشتند؛ حرکتی که می توان آن را نوعی حمایت از مرد پرتغالی تعبیر کرد. 
علاوه بر این عدم فعالیت وود وارد در بازار نقل و انتقالات تابستانی و ناکام ماندن در برآورده ساختن انتظارات مورینیو به ویژه در جذب یک مدافع میانی مطمئن، شعله این اعتراضات را بیشتر کرده است.
سرمربی یونایتد که به دفعات در مورد عدم فعالیت هیات مدیره تیم تحت هدایتش در پنجره انتقالات تابستانی ابراز نارضایتی و تاسف کرده بود، پیس تر در مصاحبه ای «فصل سختی» را برای شیاطین سرخ پیش بینی کرد؛ پیش بینی که پس از شکست تحقیر آمیز این تیم مقابل تاتنهام در هفته سوم لیگ برتر رفته رفته رنگ و بوی حقیقت گرفت.
این دومین بار است که هواداران منچستر یونایتد اعتراض خود را به این شکل بیان کرده اند؛ آنها در مارس 2014 با افراختن پلاکاردی خواستار برکناری «دیوید مویس» سرمربی پیشین این تیم شدند. تیم تحت هدایت مویس در آن سال با 2 شکست پی در پی 3 – صفر مقابل لیورپول و منچستر سیتی، هواداران را به شدت عصبانی کرده بود و با وجود پیروزی 4 – 1 مقابل استون ویلا، او تنها پس از 4 بازی روی نیمکت سرخ ها، از سمت خود برکنار شد.

نظرات بینندگان