arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷

راهنمای یافتن بهترین کلینیک شنوایی سنجی و سمعک

ساخت قالب های ضد صوت برای کسانی که در محیط های پرسروصدا کار میکنند، مشاوره به افراد در مورد خطرات سر و صدای بلند محیط کار، ارائه راهکار برای جلوگیری از تحت تاثیر قرار گرفتن شنوایی افراددر محیط های پر سروصدا،انجام آزمون های غربالگری شنوایی (OAE) در نوزادان،که در صورت افت شنوایی مداخلات زودهنگام تشخیصی و توانبخشی انجام می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ارائه مناسب ترین قیمت سمعک توسط کلینیک شنوایی سنجی سمعک اشراق: کلینیک شنوایی سنجی و سمعک اشراق ، فعالیت خود را در زمینه ی شنوایی سنجی و تجویز انواع سمعک از سال 1385 آغاز کرده است.در این سال ها پرسنل مجرب کلینیک تلاش کرده اند که بهترین خدمات تخصصی را با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و با دانش به روز شده ، با کمترین هزینه به مراجعین محترم ارائه نماید. شعار اصلی ما احترام به بیمار و در نظر گرفتن نیازهای واقعی او و اقدام جهت رفع مشکل ایشان است.در این سال ها در سه حیطه: پیشگیری ، تشخیص ، و توانبخشی توانسته ایم خدمات مناسبی را به بیماران ارائه دهیم.



راهنمای یافتن بهترین کلینیک شنوایی سنجی و سمعک

در حیطه پیشگیری: ساخت قالب های ضد صوت برای کسانی که در محیط های پرسروصدا کار میکنند، مشاوره به افراد در مورد خطرات سر و صدای بلند محیط کار، ارائه راهکار برای جلوگیری از تحت تاثیر قرار گرفتن شنوایی افراددر محیط های پر سروصدا،انجام آزمون های غربالگری شنوایی (OAE) در نوزادان،که در صورت افت شنوایی مداخلات زودهنگام تشخیصی و توانبخشی انجام می شود.

در حیطه تشخیصی: انجام آزمایشات پایه شنوایی مثل PTA جهت تخمین آستانه شنوایی، آزمایشات گفتاری SRT، SDS جهت تخمین آستانه شنوایی گفتاری و امتیازات درک گفتار، انجام امپدانس ادیومتری جهت بررسی سلامت گوش میانی، انجام آزمایشات پیشرفته شنوایی (الکتروفیزیلوژی) از جمله این آزمایشات، آزمون ABR جهت تخمین و اندازه گیری آستانه شنوایی در نوزادان و کودکان، آزمون ECOG جهت تشخیص بیماری منیرو سرگیجه های ناشی از آن، آزمون VEMP جهت بررسی اختلالات سیستم دهلیزی و سرگیجه های ناشی از آن.

در حیطه توانبخشی: مشاوره به خانواده های افراد کم شنوا، و عوارض آن، تهیه و طراحی یک برنامه جامع توانبخشی برای کودکان کم شنوا، تجویز مناسب ترین سمعک با بهترین تکنولوژی متناسب با میزان و نوع شنوایی فرد ، استفاده از دستگاه های جدید و مدرن برای تنظیم هرچه دقیقتر سمعک، تنظیمات دقیق و دوره ای سمعک، آموزش مناسب و دقیق طرز استفاده از سمعک برای افراد کم شنواو والدین کودکان کم شنوا.

راهنمای یافتن بهترین کلینیک شنوایی سنجی و سمعک

انواع سمعک های ارائه شده توسط کلینیک سمعک اشراق:
گروه های پنج گانه سمعک ها:
سمعک هایی که در پشت گوش قرار می گیرند:
سمعک های کوچک پشت گوشی min BTE
سمعک های استاندارد
سمعک های رسیور داخل کانال

سمعک هایی که در داخل گوش قرار می گیرند:
درون صدفه یا ITE)(In the ear))
داخل کانال یاITC)(In the canal))
کاملا داخل کانال CIC)(Completely in the canal))
سمعک هایی که به صورت نامرئی می باشند.
سمعک هایی که به صورت جیبی عرضه می شوند.
سمعک هایی که به صورت یک عینک می باشند.

انواع سمعک از نظر تکنولوژی:
سمعک های آنالوگ
سمعک های قابل برنامه ریزی
سمعک های دیجیتالی
سمعک های هوشمند
سمعک های بلوتوث دار

انواع برندهای سمعک:
سمعک زیمنس آلمان
سمعک اتیکن
سمعک فوناک
سمعک یونیترون
سمعک استارکی



راهنمای یافتن بهترین کلینیک شنوایی سنجی و سمعک

قیمت سمعک:
یکی از معروف ترین و متداول ترین سؤال هایی که همیشه در خرید یک کالا پرسیده می شود در مورد قیمت آن است و مسئله ی سمعک ها هم از این قاعده مستثنی نیست.

در تعیین قیمت سمعک ها یکی از اصلی ترین موارد، برند سمعک می باشد که بر اساس این برندها معمولاً قیمت گذاری می شود و در حال حاضر انواع سمعک ها با برندهای مختلف و همچنین قیمت های مختلف در بازار عرضه می شود.

تمام تلاش ما ارائه بهترین خدمات با کمترین هزینه و زمان به مراجعین محترم است.

((به امید روزی که فرهنگ استفاده از وسایل کمک شنوایی از جمله سمعک در کشورمان هرچه بیشتر گسترش یابد.))

نظرات بینندگان