arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷

رئیس بخش تنوع و فرهنگ اوبر اعلام کرد: «تغییر فرهنگ طی یک شب اتفاق نمی افتد»

رئیس بخش تنوع و تغییر فرهنگ اوبر؛ بو یانگ لی در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد؛ اگرچه اوبر در تلاش است فرهنگ خودروسواری را تغییر دهند اما برای تحقق این امر به مدت زمان قابل توجهی نیاز است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس بخش تنوع و تغییر فرهنگ اوبر؛ بو یانگ لی در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد؛ اگرچه اوبر در تلاش است فرهنگ خودروسواری را تغییر دهند اما برای تحقق این امر به مدت زمان قابل توجهی نیاز است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، اوبر در تلاش برای اصلاح فرهنگ خود است برای اجرای این ایده نیز به مدت زمان زیاد احتیاج است.

بو یانگ لی، در گفتگو با تک کرانچ گفت: "ما هر روز با مسائل مرتبط با تغییرات فرهنگی روبرو هستیم و تغییر فرهنگ در عرض یک شب اتفاق نمی افتد. شما می توانید هنجارهای فرهنگی جدیدی را به سیستم خود بیفزایید، می توانید ارزش های فرهنگی جدیدی را خلق کنید و یا در نهایت می توانید قدرت فرهنگی خود را ارتقا دهید.

مدتی است که شرکت اوبر در پی تغییر فرهنگ خود است. این شرکت پس از چندین رسوایی که منجر به خروج مدیران این شرکت شد، تلاش کرد تغییراتی ویژه را در سیستم فرهنگی و روابط خود با مشتریان اعمال کند.

لی یکی از مدیرانی بود که با همین هدف به اوبر اضافه شد و  در ماه آوریل در یک پست در لینکدین نوشت: "من هر دلیلی بر این باور هستم که اوبر می تواند تکامل پیدا کند. من به تلاش های خود ادامه خواهم داد تا زمانی که مطمئن شوم اوبر به مکانی تبدیل می شود که هر فردی از خدماتش استفاده می کند احساس آرامش و امنیت بالاتری داشته باشد. "

در ماه  آوریل، اوبر گفت که تعداد کل کارکنان زن این شرکت در طول سال گذشته به 38 درصد افزایش یافته  و این یعنی 1.9 درصد  رشد. افزون بر این شرکت مذکور گزارش داد که 48.6  درصد از  کارمندان این شرکت سفید پوست هستند و این رقم حدود  1.2 درصد کمتر از تعداد سال گذشته است.

 

لی معتقد است که معمولا بین دو تا سه سال طول می کشد تا یک شرکت تغییرات  معنی داری را تجربه کند و حدود   پنج سال نیز برای محکم کاری این قوانین زمان لازم است.

او در ادامه افزود: اواخر سال جاری بود که  اوبر اقدام های متعددی را برای افزایش رشد و اعتبار خود انجام داد و در نهایت نیز موفق به کاهش مشکلات خود شد.

برچسب ها: اوبر ، خودرو
نظرات بینندگان