arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷

بیمه ایران خسارت 12 میلیاردی مصدوم حادثه رانندگی در مشهد را پرداخت کرد

چک دیه و ارش مصدوم حادثه رانندگی طی مراسمی باحضور مدیر کل بیمه ایران استان خراسان رضوی و معاونین استان در منزل ذینفع حادثه، ضمن دیدار و ملاقات با ایشان، تقدیم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بیمه ایران خسارت 12 میلیاردی مصدوم حادثه رانندگی در مشهد را پرداخت کرد

خسارت دیه مصدوم حادثه رانندگی در مشهد مقدس که از سوی مراجع قضایی معادل یک میلیارد و 268 میلیون تومان برآورد شده بود به ذی نفع پرونده پرداخت شد.

    به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، چک دیه و ارش مصدوم حادثه رانندگی طی مراسمی باحضور مدیر کل بیمه ایران استان خراسان رضوی و معاونین استان در منزل ذینفع حادثه، ضمن دیدار و ملاقات با ایشان، تقدیم شد.

    عبدا... رخشانی مصدوم حادثه، بر اثر بی احتیاطی راننده وانت نیسان در تاریخ سوم شهریور 95 دچار صدمات شدید جسمی شد. وفق نظریه پزشکی قانونی و گذراندن طول درمان و رسیدگی پرونده توسط مراجع قضایی و دادگستری منتهی به صدور رأی و درسال جاری از سوی اجرای احکام دادگستری ابلاغ شد.

    پرونده مصدوم حادثه با عنایت به میزان صدمات وارده و دیه و ارش تعیین شده توسط مراجع قضایی طی فرآیندی توسط مدیریت بیمه های اتومبیل و همچنین شورای فنی شرکت سهامی بیمه ایران رسیدگی و سپس مجوز پرداخت مبلغ ‏12 میلیارد و 680 میلیون و 472 هزار ریال به استان خراسان رضوی صادر و در محل منزل مصدوم حادثه پرداخت و تسویه شد.

نظرات بینندگان