arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۷

رقیب جدید گروه خودروسازی تسلا در راه است / فورد «ماخ 1» تا سال 2020 در مسیر جاده ها می تازد

گروه خودروسازی فورد نخستین تصاویر رسمی از خودروی الکتریکی موسوم به "ماخ 1" را رونمایی کرد. این خودرو هوشمند رقیبی جدی برای خودروهای الکتریکی تسلا در نظر گرفته می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروه خودروسازی فورد نخستین تصویر رسمی از خودروی الکتریکی موسوم به "ماخ 1" را رونمایی کرد. این خودرو هوشمند رقیبی جدی برای خودروهای الکتریکی تسلا در نظر گرفته می شود.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از بیزینس اینسایدر، فورد نخستین عکس های مرتبط با خودرو موسوم به  "ماخ 1" را رونمایی کرد. این خودرو الکتریکی از خودرو کلاسیک فورد موستانگ الهام گرفته شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از گروه خودر سازی فورد، محدوده حرکت این خودرو 300 مایل در ساعت است و قرار است تا سال 2020 به بازار جهانی ارائه شود. قیمت  احتمالی این خودرو تا مرز 40 هزار دلار در نظر گرفته شده است.

شرکت فورد اعلام کرده که قصد دارد 11 میلیارد دلار را در این حوزه  سرمایه گذاری کند. درواقع این شرکت به عنوان بخشی از برنامه خود، اعلام کرده که تا سال 2022، بیش از 40 اتومبیل الکتریکی جدید را در سراسر جهان راه اندازی خواهد کرد.

فراموش نکنیم که ماخ 1، نام مستعار و موقت این مدل است، ماخ 1 یک نام تاریخی برای این  مدل با کارایی بالا از شرکت موستانگ است و انتخاب این نام نیز بسیار بحث برانگیز شده است. چرا که گرچه الهام بخش این خودرو موستانگ است اما طراحی بخش پشتی آن به شدت مشابه با بی ام دبلیو و مدلهای  X6 و X4  انجام شده است.

 

نظرات بینندگان