arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۸۹

احمدی نژاد در ستاد فرماندهی هدفمندی یارانه ها چه می کند؟

بیش از سه ماه است كه دكتر احمدی نژاد و تیم همراهش تا پاسی از شب را در جلسات شبانه پاستور می گذرانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بیش از سه ماه است كه دكتر احمدی نژاد و تیم همراهش تا پاسی از شب را در جلسات شبانه پاستور می گذرانند.

به گزارش مشرق، این جلسات چند ساعته و طولانی كه گاه تا پاسی از شب به درازا می كشد به ریاست رئیس جمهور و حداقل ۱۱ وزیر برگزار می شود كه عبارتند از وزرای بازرگانی، نیرو، نفت، تعاون، اطلاعات، صنایع، رفاه، كار، جهاد كشاورزی ،كشور و دادگستری. 

علاوه بر وزرای مربوطه، معاون اول رئیس جمهور، دكتر داودی،استاندار تهران، رویانیان و تنی چند از مدیران كل و معاونان وزرا نیزحضور دارند. 

این جلسات شبانه كه پیش از آغاز اجرای طرح هدفمند كردن یارانه ها كلید خورده است، هیچگاه تعطیل نشده و در صورتی كه رئیس جمهور به هر دلیلی نتواند در آن شركت كند، ریاست آن بر عهده معاون اول رئیس جمهور خواهد بود.

در اولین شب آغازاجرای طرح هدفمندی یارانه ها، وزرا و مسوولین مربوطه تا سپیده دم در این قرارگاه حضور داشتند و ضمن برقراری ارتباط با تمام استانداران، ضمن ابلاغ آخرین سیاست ها و تدابیر اتخاذ شده جهت كنترل نوسانات بازار و تامین فوری مایحتاج عمومی، از آخرین وضعیت استان ها پس از اعلام آغاز اجرای طرح با خبر می شدند.

این گزارش می افزاید: در جلسات شبانه ای كه در نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود ابتدا آخرین گزارش های تهیه شده درباره نوسانات قیمت ها،كاهش مصرف انرژی، تحولات مربوط به هر وزارتخانه و وضعیت استان ها قرائت می شود و سپس تصمیمات مقتضی برای برطرف كردن هر چه سریعتر مشكلات اتخاذ و به صورت لحظه ای ابلاغ می شود. 

هر یك از وزرا موظفند ضمن جمع بندی آخرین تحولات مربوط به حوزه خود، راهكارهای پیشنهادی را نیز ارائه دهد. 

در آخرین جلسات برگزار شده پاستور، درباره مشكل سوخت كامیون داران، مرغداری ها،تغییر الگوی قیمت سوخت به روش قیمتی- مقداری،بسته های حمایتی صنعت و معدن و كشاورزی ،آخرین وضعیت نوسانات قیمتی و نحوه محاسبه قبض های آب، برق و گاز، مباحثی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد تا بزرگترین انقلاب اقتصادی جمهوری اسلامی ایران كه با آرامش هر چه تمام به سوی اهداف خود گام بر می دارد بتواند مرزهای عدالت و پیشرفت را در دهه چهارم انقلاب در نوردد.
نظرات بینندگان