arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۷

«پینترست» رکورد تعداد کاربران را شکست / 250 میلیون کاربر / سبقت گرفتن از آمار رشد فیسبوک و اسنپ چت

 در شرایطی که بسیاری  از شبکه های اجتماعی دچار ریزش کاربر شده اند. برنامه پینترست موفق شده نرخ کاربران خود را افزایش دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 در شرایطی که بسیاری  از شبکه های اجتماعی دچار ریزش کاربر شده اند. برنامه پینترست موفق شده نرخ کاربران خود را افزایش دهد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از دیجیتال ترندز، بر اساس آمارها، اسنپ چت روزانه سه میلیون کاربر خود را  از دست می دهد ، این رقم برای  توییتر یک میلیون است و نرخ رشد کاربران فیسبوک نیز روندی ضعیف را طی می کند. اما برنامه پینترست رقبا را کنار زده و مدیر و موسس شرکت پینترست، ایوان شارپ اعلام کرد که این شرکت در حوزه میزان کاربر رکورد زده  و به عددی بالای 250 میلیون کاربر رسیده است. این میزان رشد نسبت به پاییز سال گذشته محاسبه شده است.

در میان کاربران این برنامه حدود 80 درصد ساکن خارج از آمریکا هستند و به نظر می رسد که نیمی از  کاربران این برنامه بین المللی هستند که در نوع خود رکوردی بی نظیر است. این رشد نسبت به ریزش برنامه توییتر و فیسبوک کاملا محسوس است و می تواند نشان دهنده کیفیت این برنامه باشد.

سبک برنامه  پینترست کاملا متفاوت تر از دیگر شبکه های اجتماعی است. این برنامه برای به اشتراک گذاری ایده ها و نظرات طراحی شده است.

برنامه پینترست برای اینکه میزان رشد خود را افزایش دهد ، هر روز افزونه ی جدیدی برای برنامه خود معرفی می کند.

 

 

نظرات بینندگان