arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۱ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷

کمک دومیلیارد دلاری موسس آمازون به نیازمندان / جف بیزوس از بی خانمان ها و اهالی جوامع تهیدست حمایت خواهد کرد

جف بیزوس تصمیم گرفته صندوق دو میلیاردی ویژه ای را برای حمایت از افراد نیازمند افتتاح کند. این صندوق اهدافی بلندمدت و ویژه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جف بیزوس تصمیم گرفته صندوق دو میلیاردی ویژه ای را برای حمایت از افراد نیازمند افتتاح کند. این صندوق اهدافی بلندمدت و ویژه دارد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، جف بیزوس مدیر عامل آمازون، این صندوق به کمپین های حمایت از بی خانمان ها  کمک می کند و یک شبکه جدیدمالی را در جوامع کم درآمد ایجاد می کند.
این صندوق در دو حوزه اصلی تمرکز خواهد کرد: صندوق پرداخت روزانه برای حمایت ازخانواده های بی خانمان و صندوق مالی حمایتی از جوامع کم درامد.بیزوس در این خصوص گفت: صندوق های دانشگاهی ما نیز به زودی یک سازمان مستقل برای حمایت از بانوان ایجاد خواهد کرد.

بیزوس برای نخستین بار در ماه ژوئن گذشته، ایده های بشردوستانه منحصر به فردی را در توییتر مطرح کرد.

اکنون او در یک پیام توییتری اعلام کرده که ایده خود را عملی خواهد کرد.جف بیزوس ثروتی افسانه ای دارد. او  164 میلیارد دلار ثروت دارد که نسبت به سال گذشته 64.7 میلیارد دلار رشد داشته و در شرایطی ایده آل قرار دارد. 

با توجه به این که جف بیزوس تنها 54 سال دارد از دید برخی از کارشناسان بازار زمان زیادی برای هدایت بازار  فناوری در اختیار دارد.

به نظر می رسد بسیاری از مدیران غول های فناوری رفتارهایی مشابه با جف بیزوس دارند. برای مثال 
بیل گیتس و همسرش بنیاد بیل و ملیندا گیتس را بنیاد گذاشته اند، زاکربرگ و همسرش نیز اقداماتی مشابه انجام داده اند. وارن بافت نیز بخش بزرگی از سرمایه خود را به بنیاد گیتس  اهدا کرده است.



نظرات بینندگان