arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اقدام خیرخواهانه جف بیزوس تا نسل جدید خودروهای لکسوس

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

جف بیزوس تصمیم گرفته صندوق دو میلیاردی ویژه ای را برای حمایت از افراد نیازمند افتتاح کند. این صندوق اهدافی بلندمدت و ویژه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جاستین مک آنیر، مدیر امور مالی  تسلا در بخش بین الملل به زودی این شرکت را ترک می کند. این اتفاق یکی دیگر از سلسله ناکامی های تسلا طی روزهای اخیر را رقم خواهد زد.مشروح خبر را اینجا ببینید. 

ژنراتور هوشمند موسوم به «Jackery Explorer 240» یک نیروگاه قابل حمل ویژه فضاهای باز است و برای افراد اهل سفر بسیار کاربردی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نسل جدید خودروهای لکسوس با آینه های هوشمند در راهند. این تغییرات می توانند نوید بخش تغییراتی باورنکردنی در حوزه خودروهای هوشمند باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدیران گوگل، آمازون و توییتر موظف شدند در تاریخ 26 سپتامبر در مجلس سنا حاضر شوند. قرار است این جلسه با عنوان "بررسی معیارهای حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان" برگزار خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل در رویداد رونمایی چهارشنبه شب خود انتظارات کاربران را براورده کرد. گرچه جای دستگاه واقعیت افزوده، گوشی های آیفون 9 و برخی سخت افزارها در این مراسم خالی بود، اما مدل های جدید آیفون شبی به یادماندنی برای حاضران سالن و علاقه مندان به اپل در سراسر جهان را رقم زدند:مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان