arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۷۷۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷

معاون مادورو: رفتار دبیرکل سازمان کشورهای آمریکایی زننده و مضحک است / او به دنبال تحریک مداخله نظامی در سرزمین ماست / اظهارات او را برای بررسی به سازمان ملل انتقال می‌دهیم

معاون رئیس جمهوری ونزوئلا با انتقاد از دبیرکل سازمان کشورهای آمریکایی (OAS) به خاطر اظهاراتش در مورد مداخله نظامی در ونزوئلا گفت که این اظهارات را برای بررسی به سازمان ملل انتقال می دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون رئیس جمهوری ونزوئلا با انتقاد از دبیرکل سازمان کشورهای آمریکایی (OAS) به خاطر اظهاراتش در مورد مداخله نظامی در ونزوئلا گفت که این اظهارات را برای بررسی به سازمان ملل انتقال می دهیم.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «دلسی رودریگز» در صفحه توییترش نوشت: «لوئیس آلماگرو» از سمت دبیرکلی سازمان کشورهای آمریکایی برای نشان دادن رفتار زننده و مضحک خود استفاده می کند. وی به دنبال تحریک مداخله نظامی در سرزمین ما و حمله به صلح در منطقه آمریکای لاتین است.
این مقام ارشد ونزوئلا گفت : آلماگرو امیدوار است بدترین بهانه ها را برای به جریان انداختن حمله نظامی به آمریکای لاتین احیا کند.
این اظهارات دلسی رودریگز در حالی مطرح شده است که دبیر کل سازمان کشورهای آمریکایی روز جمعه اعلام کرده بود که دخالت نظامی در ونزوئلا دور از انتظار نیست.
«لوئیس آلماگرو» دبیرکل سازمان کشورهای آمریکایی (OAS) در کنفرانس خبری در شهر «کوکوتا» کلمبیا افزود: نباید دخالت نظامی در ونزوئلا برای سرنگونی دولت نیکولاس مادورو را بعید دانست.
وی رئیس جمهوری ونزوئلا را متهم به ایجاد وضعیت بد اقتصادی در این کشور کرد و گفت: در خصوص دخالت نظامی برای سرنگونی مادورو معتقدم که ما نباید گزینه های مختلف را دور از انتظار بدانیم.
به گزارش ایرنا، همزمان با تداوم بحران اقتصادی و اجتماعی در ونزوئلا به دلیل کمبود شدید مواد غذایی و دارو و همچنین تورم بسیار شدید، شمار زیادی از ونزوئلایی ها همچنان در حال فرار به کشورهای همسایه هستند.
موج مهاجرت شهروندان ونزوئلا، کشورهای همسایه همچون پرو، اکوادور و کلمبیا را با چالش هایی مواجه کرده است.

نظرات بینندگان