arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۷

آمازون کارمندان جاسوس را شناسایی می کند / بررسی رشوه بگیرها / تلاش برای حذف واسطه های غیرقانونی

شرکت آمازون به زودی طرحی ویژه را برای اخراج کارمندان رشوه بگیر اجرایی می کند. کارمندانی که اغلب در قبال رشوه اطلاعات خصوصی شرکت را افشا می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت آمازون به زودی طرحی ویژه را برای اخراج کارمندان رشوه بگیر اجرایی می کند. کارمندانی که اغلب در قبال رشوه اطلاعات خصوصی شرکت را افشا می کنند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، کارکنان آمازون به علت حساسیت و اهمیت کار خود اغلب در معرض رشوه های مختلف قرار می گیرند اما مهم این است که رشوه های مذکور را نپذیرند. موضوعی  که برای شرکت آمازون از اهمیت بسزایی برخوردار است.

بر همین اساس آمازون کارمندان خود را که داده های محرمانه و خدمات دیگر را در مقابل رشوه های نقدی ارائه می کنند، بررسی می کند.

روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که آمازون گزارش های مرتبط به کارکنانی را که به اطلاعات خصوص شرکت یا مشتریان دسترسی دارند بررسی می کند. بسیاری از کارکنان آمازون در بخش هایی کار می کنند که در صورت افشای اطلاعات ضررهایی سنگین به شرکت وارد می کنند.

گاهی اوقات اطلاعات مرتبط با فروشگاه الکترونیک به فروشندگان ناشناس، کارگزاران و دیگر افرادی که با بازار آشنایی دارند به اشتراک گذاشته می شود.درواقع کارمندان در نقش واسطه ها یی عمل می کنند که نظرات منفی را حذف و سایت های ممنوعه را برای کاربران باز می کنند.

این تحقیقات در ماه مه آغاز شد، یعنی درست پس از آنکه شرکت آمازون به نشر اطلاعات خود در چین مشکوک شد. گزارش های رشوه خواری آخرین چالش آمازون در محافظت از یکپارچگی بازار، پس از سال ها کار برای ریشه کن کردن این موضوع است. از سال 2015، آمازون اقدامات قانونی ویژه ای را برای مبارزه با کلاهبرداریها را انجام داده است .

 

نظرات بینندگان