arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷

حواشی دربی ۸۸؛ از ناکامی چند دختر برای ورود به ورزشگاه تا حضور هواداران اوکراینی

چند هوادار دختر فوتبال دوست که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند توسط مأموران زن مستقر در استادیوم به بیرون از محوطه هدایت شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

چند هوادار دختر فوتبال دوست که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند توسط مأموران زن مستقر در استادیوم به بیرون از محوطه هدایت شدند.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از حدود ۵ ساعت دیگر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

حواشی دربی ۸۸ به شرح زیر است:

*در اطراف استادیوم تماشاگران بیشتری نسبت به ابتدای بلیت فروشی مشاهده می‌شوند و البته همچنان ترافیک در اطراف ورزشگاه روان است.

*چند هوادار دختر که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند توسط مأموران زن مستقر در استادیوم شناسایی شده و محترمانه به بیرون از محوطه استادیوم هدایت شدند. این دختران با پرچم‌های آبی و قرمز برای ورود به ورزشگاه آزادی ناکام ماندند.

* تعدادی از هواداران فوتبال دوست که از کشور اوکراین به تهران سفر کرده‌اند با تهیه بلیت وارد ورزشگاه آزادی شدند. این نفرات صورت‌های خود را به رنگ آبی کرده و مدعی هستند ساکن کشور اوکراین هستند و چند روز بعد ایران را ترک خواهند کرد.

* کنترل تماشاگران همچنان به صورت جدی در حال انجام است و مأموران نیروی انتظامی به شدت هواداران مستقر در استادیوم را بازرسی بدنی می‌کنند.

* مأموران راهنمایی و رانندگی اجازه پارک اتومبیل‌ها در محوطه اتوبان را تا این لحظه نداده‌اند و هر خودرویی که در این محوطه پارک شود بلافاصله توسط جرثقیل به پارکینگ‌ها منتقل خواهد شد.

*مسئولان هتل المپیک با کشیدن حصار مقابل در هتل اجازه حضور هواداران استقلال را در این محوطه نمی‌دهند. تیم فوتبال استقلال از شب گذشته اردوی خود را در هتل المپیک برگزار کرد.

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان