arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷

راهداری فارس: تکذیب تیراندازی در محور جهرم/جاده‌های فارس امن است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با تکذیب شایعات مبنی بر تیراندازی و ناامنی جاده های این استان خصوصا در محور جهرم، تصریح کرد که تمام محورهای مواصلاتی استان فارس در امنیت کامل بوده و تردد در آنها جریان دارد.وی گفت: عده‌ای شایعاتی مبنی بر ایجاد مشکل در جاده‌های مواصلاتی استان به خصوص شهرستان جهرم در فضای مجازی منتشر کرده‌اند حال آن‌که طی روزهای گذشته محصولات زراعی از مبدا جهرم به اقصی نقاط کشور به صورت روال عادی و همانند گذشته حمل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با تکذیب شایعات مبنی بر تیراندازی و ناامنی جاده های این استان خصوصا در محور جهرم، تصریح کرد که تمام محورهای مواصلاتی استان فارس در امنیت کامل بوده و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش ایسنا، علی‌رضا سیاهپور بعداز ظهر پنج‌شنبه 5 مهر و به دنبال طرح شایعاتی مبنی بر بروز ناآرامی در برخی محورهای مواصلاتی استان فارس و ایجاد ناامنی در این محورها، به خبرنگاران گفت: جاده‌های استان فارس با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی و راهداری از امن‌ترین راه‌های کشور محسوب می‌شود.

سیاهپور گفت: عده‌ای شایعاتی مبنی بر ایجاد مشکل در جاده‌های مواصلاتی استان به خصوص شهرستان جهرم در فضای مجازی منتشر کرده‌اند حال آن‌که طی روزهای گذشته محصولات زراعی از مبدا جهرم به اقصی نقاط کشور به صورت روال عادی و همانند گذشته حمل شده است.

مدیرکل راهداری استان فارس گفت: هیچ جاده‌ای در استان فارس وجود نداشته که امنیت فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای در آن تضمین نشده باشد، این در حالی است که با همکاری نیروهای انتظامی و گشت‌های راهداری امنیت و ایمنی در محورها تامین شده و تردد به شکل روانی تداوم دارد.

نظرات بینندگان