arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۷ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

ال جی برنامه ای ویژه برای کاربران عشق عکاسی دارد

ال جی کاربران عاشق عکس و فیلم را شگفت زده می کند. این کار با ارائه قابلیت هایی جدید در موبایل های این شرکت میسر می شود. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 

در حالی که هنوز یک روز به رونمایی از موبایل وی ۴۰ تینکیو باقی مانده، ال جی برخی از ویژگی های جذاب آن را معرفی کرده که شامل تصاویر سینماگراف می شود.

سینماگراف چیزی مابین عکس و ویدیو است که در آن قسمت عمده عکس ثابت بوده و برخی قسمت ها دارای حرکاتی محدود و تکرار شونده هستند. تصاویر سینماگراف با فرمت های ویدئویی ساخته شده و افکت ها و اکشن های ساده ولی تاثیرگذار و شگفت انگیز به وجود می‌آورند. خروجی سینماگراف جالب است اما به مجموعه ای از تصاویر و ویدیوها نیاز داشته و کاری زمانبر است، با این حال به لطف قابلیت Cine Shot الجی، این تصاویر تنها در چند ثانیه تولید می شوند.Cine ShotCine Shot یکی از هایلات های سیستم دوربین وی ۴۰ است که قرار است در جریان رونمایی این موبایل، چشم ها را به خود خیره کنند، هرچند به نظر می رسد در این بین انگیزه رقابت با تصاویر لایو اپل نیز بی تاثیر نبوده است.

علی رغم جذابیت های ظاهری این تصاویر، حرکت اشتباهی دست کاربر می تواند همه چیر را خراب کند. حتی اگر انگشتان کاربر سایزی غیرعادی داشته باشد نیز ممکن است تصویر دلخواه تولید نشود. برای مثال این تصویر را ببینید که چنگی به دل نمی زند.

برای تهیه این دسته از تصاویر پس از ثبت ویدیویی ۳ ثانیه ای، سیستم نمایی متحرک را به شما نشان می دهد. انتخاب نواحی متحرک بر عهده کاربر است و در ادامه سیستم به صورت خودکار بخش های دیگر را ثابت کرده و خروجی را تولید می کند.

 

Cine Shot خروجی را در قالب فایل ویدیویی MP4  تولید می کند اما می توان آنرا به گیف هم تبدیل کرد. کمپانی کره ای امیدوار است با ارائه قابلیت هایی از این دست و تعبیه پنج دوربین در وی ۴۰ تینکیو بار دیگر نگاه کاربران دنیای موبایل را به سوی خود بکشاند.

 

نظرات بینندگان