arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

ایوانکوویچ: السد را غافلگیر کردیم/ باور داشتیم می‌توانیم نتیجه بگیریم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس از پیروزی این تیم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ابراز خرسندی کرد و گفت: نتیجه خوبی کسب کردیم و می توانیم خوشحال به خانه برگردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال پرسپولیس شامگاه سه شنبه در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مهمان تیم السد بود و توانست با گل دقیقه ۸۵ علی علیپور از روی نقطه پنالتی، دیدار رفت را با برتری به پایان برساند. این درحالی بود که برانکو ایوانکوویچ به دلیل محرومیت از روی سکوها این بازی را تماشا کرد.

زلاتکو که به جای برانکو در نشست خبری حضور پیدا کرده بود گفت: بعد از این بازی خوب و نتیجه دلچسبی که به دست آوردیم خیلی خوب است که بتوانی در ین نشست حضور داشته باشید. 

وی ادامه داد: نتیجه دیدار رفت این خوش بینی را به ما می دهد که بتوانیم در تهران نتیجه بگیریم و به فینال صعود کنیم. این نیمه اول بازی بود و نیمه دومش در تهران است و امیدوارم بتوانیم در تهران هم نتیجه بگیریم و به فینال صعود کنیم.

ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: ما در مرحله گروهی دو بار با  این تیم بازی کرده بودیم و آنالیز خوبی از این تیم داشتیم. از همه تیم هایی که در لیگ قهرمانان با آنها بازی کردیم، السد را بهتر می شناسیم. این تیم مالکیت بیشتری در زمین داشت اما صاحب موقعیت خطرناکی نشد.

وی در مورد داوری این دیدار گفت: معمولا داوری را نقد نمی کنم و در مورد آن صحبت نمی کنم. السد بسیار خشن و محکم بازی کرد. البته از نظر تاکتیکی هم خوب بازی کرد اما ما با دوندگی زیاد آنها را غافلگیر کردیم. تکنیک آنها با دوندگی زیاد بازیکنان ما به کارشان نیامد.

زلاتکو خاطرنشان کرد: نیمه دوم این دیدار در تهران برگزار خواهد شد و امیدوارم مقابل یکصد هزار تماشاگر بتوانیم به پیروزی برسیم و راهی فینال شویم. 

وی در مورد بازیکنان تعویضی این تیم که جوان بودند نیز گفت: بازیکنانی که به میدان رفتند نمایش خوبی داشتند. اما به هر حال نمی توان این بازیکنان را با غایبان مقایسه کرد. ما بیست و چند بازیکن داریم و همه را با یک چشم نگاه می کنیم. 

 

منبع: مهر
برچسب ها: پرسپولیس ، برانکو ، السد
نظرات بینندگان