arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷

سکه طلا ارزان شد

روند کاهش بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه) با ۳۰ هزار تومان افت نسبت به دیروز، ادامه یافت و قیمت آن به چهار میلیون و ۳۹۰ هزار تومان رسید.نیم سکه با ۱۷ هزار تومان کاهش، ۲ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان فروخته شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

روند کاهش بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه) با ۳۰ هزار تومان افت نسبت به دیروز، ادامه یافت و قیمت آن به چهار میلیون و ۳۹۰ هزار تومان رسید.

به گزارش ایرنا، امروز بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۶ هزار تومان رشد به چهار میلیون و ۱۵۶ هزار تومان رسید.


نیم سکه با ۱۷ هزار تومان کاهش، ۲ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان فروخته شد.


در بازار آزاد بهای هر ربع سکه با ۳۸ هزار تومان کاهش قیمت یک میلیون و ۱۸۲ هزار تومان ارزشگذاری شد.


قیمت سکه گرمی نیز با ۲ هزار تومان افزایش نسبت به پایان معاملات دیروز به ۶۸۲ هزار تومان رسید.


بهای هر اونس طلا در بازار‌های جهانی نسبت به دیروز یک دلار و ۲۲ سنت افزایش یافت و به ۱۲۰۲ دلار و ۶۷ سنت رسید؛ هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز با ۴۰ هزار تومان رشد ۴۰۳ هزار تومان به خریداران عرضه می‌شود.


در بازار ارز و سامانه نظارت ارز (سنا) که نرخ‌های آن برآیندی از میانگین فروش ارز در صرافی‌های مجاز و سامانه نیماست، بهای هر یورو به حدود ۱۳ هزار و ۱۴۲ تومان رسید و در بازار آزاد حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری می‌شود.


با بخشنامه امروز بانک مرکزی صرافی‌ها مجاز شده اند تا سقف پنج هزار یورو ارز به خریداران بفروشند. این امر می‌تواند به تعدیل نرخ‌ها و خروج بازار از دست دلالان کمک کند.

نظرات بینندگان