arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۷

دسته گل های توییتری ایلان ماسک نتیجه داد / سقوط 7 درصدی سهام تسلا / فشار مضاعف بر سرمایه گذاران

سهام تسلا به لطف توییت های چند روز اخیر ایلان ماسک 7 درصد کاهش پیدا کرد. به نظر می رسد او با وجود از دست دادن جایگاه خود در تسلا  و جریمه نقدی قصد ندارد دست از رفتارهای عجیب بردارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سهام تسلا به لطف توییت های چند روز اخیر ایلان ماسک 7 درصد کاهش پیدا کرد. به نظر می رسد او با وجود از دست دادن جایگاه خود در تسلا  و جریمه نقدی قصد ندارد دست از رفتارهای عجیب بردارد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی ان بی سی،  وضعیت سهام تسلا این روزها به معنای واقعی کلمه افتضاح است. بخش بزرگی از این سقوط به توییت هایی باز می گردد که ایلان ماسک طی روزهای اخیر منتشر کرده است. گرچه او مدت هاست در توییتر فعالیت دارد اما به نظر می رسد این روزها مهار توییت هایش از کنترل خارج شده است.

از ماجرای توییت وی در مورد خصوصی سازی تسلا و جریمه 20 میلیون دلاری که بگذریم به جدیدترین توییت های وی در مورد موسسه های سرمایه گذاری می رسیم . اما برداشت کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار سهام از رفتارهای ایلان ماسک چیست؟

برخی از کارشناسان معتقدند که ماسک در رسانه های اجتماعی و سخنان خود به طور نامنظم رفتار می کند، زیرا  سعی دارد خود را هر طور شده از قیود شرکت به ویژه مقام مدیرعاملی خارج کند.او وعده های زیادی را به مشتریان داده که او قادر به اجرا کردن این وعده ها نیست. در نتیجه این رفتارها را در پیش گرفته است.

اما بزرگ ترین تعهدات معوقه ایلان ماسک شامل چه مواردی است؟

_پیش بینی می شود تسلا در تحویل خودروهای جدید خود در مهلت تعیین شده ناکام خواهد بود

_به نظر می رسد طرح ماسک برای ایجاد یک کارخانه تمام اتوماتیک شکست خورده است

_طرح تسلا برای ساخت خانه هایی با سقف خورشیدی و البته کاشی هایی که انرژی خورشیدی را جذب می کنند به سرانجام قابل قبولی نرسیده است

_پیش بینی می شود که درامد سه ماهه چهارم تسلا به طور قابل توجهی کمتر از انتظارات باشد . این درحالی است که مدتی پیش ایلان ماسک گفت  انتظار دارد تسلا از سه ماهه سوم به بعد سودآور باشد

 

نظرات بینندگان