arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷

چرا تحریم های تجاری ترامپ  شرکت های چینی را شکست نداد؟

سال 2018 پرسود ترین  سال برای شرکت های چینی فعال در ایالات متحده  است. درواقع نسبت رشد حضور  شرکت های چینی در بازار آمریکا نسب به سال 2010 چندین برابر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سال 2018 پرسود ترین  سال برای شرکت های چینی فعال در ایالات متحده  است. درواقع نسبت رشد حضور  شرکت های چینی در بازار آمریکا نسب به سال 2010 چندین برابر شده است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، نتایج یک تحقیق  که توسط موسسه تحقیقاتی «Renaissance Capital» انجام شده نشان می دهد که شرکت های چینی متعددی در ایالات متحده فعالیت می کنند.

هم اکنون 23 شرکت چینی در بازارهای آمریکایی فعالیتی گسترده و پرسود دارند و این رقم حتی بیشتر از تعدادی است که چین برنامه ریزی کرده بود به بازارهای ایالات متحده وارد کند. بنابراین می توان گفت این یک سال اخیر برای شرکت های چینی در بازارهای آمریکایی  سالی موفق بوده است.

براساس این مطالعه،در سه ماهه سوم سال تنها 10 شرکت چینی فعال در ایالات متحده بالغ بر 3.3 میلیارد دلار سود جمع کردند.شرکت هایی مانند  Pinduoduo، شرکت الکترونیک داده های پکن، شیائومی و تولید کننده خودرو Nio، از مشهورترین شرکت های فعال در ایالات متحده هستند.

جالب است بدانید اکثر این شرکت های فعال در بازار ایالات متحده برای ارائه خدمات عمومی در سال جدید نیز برنامه و چشم اندازی ویژه دارند.

روز سه شنبه، بخش موسیقی Tencent و بزرگترین سرویس چینی Tencent Music، در ایالات متحده به طور عمومی پخش شد.انتظار می رود که حداقل چهار شرکت چینی دیگر در بازار ایالات متحده، ظاهر شوند. علیرغم جنگ تجاری دونالد ترامپ، بخش فناوری چین هنوز از بازارهای عمومی ایالات متحده خارج نشده است. این موضوع نشان می دهد که شرکت های چینی مشتاقند با عبور از محدودیت ها در عرصه جهانی موفق عمل کنند.

 

نظرات بینندگان