arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷

گوشی پیکسل 3 در هنک کنگ آماده فروش شد

هنگ کنگی ها یک رکورد عجیب زده اند و گوشی های پیکسل 3 را پیش از زمان رونمایی رسمی در دسترس عموم مردم قرار داده اند. 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
 فروشگاه Wah Phone Digital واقع در هنگ کنگ اولین محلی است که پرچمدار بعدی گوگل را عرضه کرده و کاربران می‌تواند با پرداخت هزینه‌‌ای معادل ۲۰۲۷ دلار، گوگل پیکسل 3 ایکس ال را خریداری کنند.

جالب اینجاست که این گوشی‌ها کد IMEI مشخص و قانونی دارند که نشان می‌دهد موبایل‌ها یاد شده جزو اولین نسخه‌های اصلی به شمار می‌روند.

 

تنها اطلاعاتی که می‌توان از روی جعبه‌ی این تلفن هوشمند بدست آورد، صفحه نمایش ۶.۳ اینچی و رنگ مشکی Just Black آن است . محتویات داخل جعبه این گوشی که با شماره مدل G013C عرضه شده شامل یک آداپتور شارژ ۱۸ واتی با درگاه USB-C، یک کابل USB-C، دانگل تبدیل USB-C به USB-A، یک تبدیل USB-C به درگاه 3.5 میلی متری هدفون در کنار هدفون پیکسل باد مجهز به درگاه USB-C میشود.

بر اساس بررسی‌های منتشر شده و مشخصات لو رفته، گوگل پیکسل 3 ایکس ال از یک صفحه نمایش اولد ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ بهره می‌برد. علاوه بر این گفته شده در بدنه‌ی پشتی  موبایل مذکور یک سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی تعبیه شده و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند.

همچنین پیکسل 3 ایکس ال قرار است از یک باتری ۳۷۳۲ میلی آمپر ساعتی بهره ببرد که ظرفیتش نسبت به نسل قبلی‌اش یعنی پیکسل 2 ایکس ال به میزان ۶ درصد افزایش یافته است. زیر شنل این موبایل یک چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ خودنمایی می‌کند.

گزارش شده که قابلیت منحصر به فردی که این موبایل را از دیگر پرچنداران جدا می‌کند لبه‌های حساس به فشار آن است که کاربر می‌تواند با استفاده از تکنولوژی یاد شده و فشردن لبه‌های گوشی خود دستیار هوشمند گوگل را فعال کرده یا به هنگام زنگ خوردن، آن را سایلنت کند.

 

برچسب ها: فناوری ، موبایل
نظرات بینندگان