arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دروغگویی مارک زاکربرگ تا خشم مدیران ایرانی سلیکون ولی نسبت به سناتور آمریکایی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مارک زاکربرگ در جریان سخنرانی های خود بارها در خصوص موارد مختلف امنیتی صحبت کرده است، اما از زمان افشای ماجرای کمبریج آنالیتیکا تا کنون حساسیت های کاربران روی سخنان امنیت محور وی چندین برابر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سخنان توهین آمیز یک سناتور آمریکایی در مورد نژاد ایرانی باعث شد تعدادی از مدیران ایرانیسیلیکون ولی خشمگین شده و خواستار عذرخواهی شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هیچ چیز به اندازه یک گوشی حرفه ای و مقاوم نمی تواند علاقه مندان به بازی های موبایلی را خوشحال کند. در این میان شرکت ریزر به عنوان یکی از شرکت های سرشناس در تولید محصولات گیمینگ یک موبایل با ویژگی های فوق العاده را رونمایی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طی روزهای اخیر بسیاری از شخصیت های برجسته جهان و به ویژه چهره های سرشناس جهان فناوری به ماجرای مفقودی و سپس قتل جمال خاشقچی واکنش نشان دادند. در این میان سکوت معنادار مالک واشنگتن پست در نوع خود قابل توجه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نخستین فروشگاه تمام هوشمند سنگاپور افتتاح شد. این فروشگاه مبتنی بر فناوری های هوشمند  است و به جای انسان ها، روبات ها وظیفه فروش و بسته بندی اقلام سفارشی را بر عهده دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک تکه از بقایای موشک فالکون9 متعلق به شرکت اسپیس ایکس که احتمالا موقع فرود جدا شده است توسط یک زوج در کارولینای شمالی پیدا شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اوبر اعلام کرده که به زودی سیستم های امنیتی جدیدی را وارد اتحادیه اروپا خواهد کرد. سیستمهایی که رفتار راننده و کاربران و البته روند حرکت و مسیر را قدرتمند تر از همیشه پیگیری می کند.  مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر به معماری علاقه مند باشید و البته خبرهای حوزه فناوری را هم دنبال می کنید یک غافلگیری فوق العاده برایتان داریم چرا که قرار است با قدرتمندترین تیم طراحی مبتنی بر فناوری جهان آشنا شوید:مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان