arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۰۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷

روزنامه اصولگرا: اصلا قبول که مدیر شبکه سه با رانت و فامیل‌بازی و سفارش پشت میز نشسته؛ مگر فردوسی‌پور فقط به صرف استعدادش تا اینجای کار مانده؟ / این مجری زبل وسط برنامه‌اش، یواشکی نگاه‌های سیاسی‌اش را هم می‎گنجاند / صداوسیما نمی‌تواند از چراغ جادو فرودسی‌پور دیگری بیرون بیاورد؛ حتی اگر ده تا محمدرضا گلزار را به زور مجری کند

روزنامه اصولگرای سیاست‌روز درباره اتفاقات اخیر تلویزیون نوشت: علی فروغی یک جوان که حالا مورد هجمه و حمله قرار گرفته و اصلا قبول که با رانت و فامیل‌بازی و سفارش پشت میز مدیریت نشسته، اما آیا فردوسی‌پور فقط و فقط به صرف استعداد و توانایی تا اینجای کار مانده است؟ یا او هم از رانت و سفارش و سوگلی بودن برای مدیران سابق سیما و شبکه بهره برده است؟ که برده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه اصولگرای سیاست‌روز یادداشتی درباره اتفاقات اخیر تلویزیون نوشت. در بخشی از این یادداشت آمده است: پس از تغییر کنداکتور و حذف برنامه نود، سیل واکنش‌های مثبت و منفی شکل گرفت و نقطه مشترک اغلب این اظهارات «اغراق» بود. یک عده عاشق سینه‌چاک عادل و فحاش به مدیر شبکه و دیگری ناسزاگو به عادل. این بزرگ‌ترین مشکل مملکت ماست که «زنده‌باد» یک نفر، جریان، نهاد، برنامه یا هرچیز دیگر را در «مرده‌باد» دیگری می‌بینیم. اینکه فکر می‌کنیم تنها راه نجات و پیروزی، تخریب طرف مقابل است.

علی فروغی یک جوان که حالا مورد هجمه و حمله قرار گرفته و اصلا قبول که با رانت و فامیل‌بازی و سفارش پشت میز مدیریت نشسته، اما آیا فردوسی‌پور فقط و فقط به صرف استعداد و توانایی تا اینجای کار مانده است؟ یا او هم از رانت و سفارش و سوگلی بودن برای مدیران سابق سیما و شبکه بهره برده است؟ که برده است.

عادل فرودسی‌پور کارش را بلد است. او اینقدر زبل هست که وسط برنامه‌اش به شکل یواشکی نگاه‌های سیاسی‌اش را هم بگنجاند و آب از آب تکان نخورد. اینقدر خوب یک بام و دو هوا را در نگاه‌ش خوب جاسازی کرده که کسی نمی‌تواند یادش بیاید که او چگونه اینقدر طی سال‌ها با تغییر سرمربیان تیم‌ملی موضعش را هم نسبت به یک موضوع واحد تغییر داده است.

اما با همه‌ی اینها فردوسی‌پور قابلیت حذف ندارد. نه به‌خاطر محبوبیتش که خیلی‌ها پشت او می‌ایستند و یا برای اینکه ابزاری برای اعتراض به صداوسیماست، عده‌ای او را بهانه‌ی حمله به سیما می‌کنند و در کنارش هم چند تا فحش آبدار به نظام، بسیج و... می‌دهند.

اما دلیل حذف‌ناشدنی او همان «دلال» نبودنش است و صداقت کاری‌اش. هرچند «عادل» نباشد. اما طی این حدود دو دهه سعی کرده به فوتبال ما کمک کند (که کرده) و البته خودش هم از شهرت و محبوبیت و درآمد (که حقش بوده) بی‌بهره نبوده است.

عادل فردوسی‌پور باید بماند. باید یا قانع شود یا قانع کند. و یادش نرود که همین رسانه همواره حامی‌اش بوده است. برنامه‌ای که با ۹۰ دقیقه شروع شد و حالا سه ساعت آنتن دارد و وقت اضافه هم همیشه برایش هست. او باید بماند و یادش باشد که دوره‌ای همین رسانه دولتی صداوسیما بوده که پشت او ایستاده است. جدال‌های گذشته و فشارهای دولت‌ها را یادتان بیاید.

ماندن برنامه بازی دوسربرد و طبیعتا حذف آن از کنداکتور دوسرباخت خواهد بود. عادل فرودسی‌پور در هیچ رسانه‌ای جز صداوسیما موفق نخواهد بود. که اگر بود خیلی وقت پیش رفته بود. و امثال رشیدپور هم تجربه‌ی رسانه‌های اینترنتی و مجازی را دارند و می‌دانند هیچ کجا حتی اگر بهترین برنامه را بسازی مثل همین صداوسیما (که برخی‌ها به صورتی اغراق‌آمیز می‌گویند دیگر تماشایش نمی‌کنند) دیده نمی‌شود.

و صداوسیما هم نمی‌تواند از چراغ جادو فرودسی‌پور دیگری بیرون بیاورد. حتی اگر ده تا محمدرضا گلزار را به زور مجری کند!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
خودتون فهمیدید دارید چی می گید
از یک طرف می گید طرف با رانت اومده از طرف دیگه می گید مجری این قدر زرنگ و باهوش و لایق است که تفکراتش را به خوبی در برنامه اش می گنجد.
خوب اولی بسیار مضموم و دوم بسیار عالی است.
وقتی می گویید: "اصلا قبول که با رانت و فامیل‌بازی و سفارش پشت میز مدیریت نشسته."
دیگه باید خفه شید و برید این آقازاده رو که نه به خاطر تواناییش بلکه به خاطر فامیل بازی آمده سر کار از عرش به فرش بکشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
علی فروغی یک جوان که حالا مورد هجمه و حمله قرار گرفته و اصلا قبول که با رانت و فامیل‌بازی و سفارش پشت میز مدیریت نشسته
همين كه قبول داريد اين جوان با رانت و آن هم رانت رانت در اينجا نشسته كه لياقتش را ندارد كافي است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
0
0
کل سیما یه آدم نسبتا حسابی داره اون هم فردوسی پور است. لگد به بخت خودتان نزنید وگرنه سیمای شما می شود سیمای کره شمالی
نظرات بینندگان