arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۱ - ۰۳ آبان ۱۳۹۷

واژگونی مینی‌بوس در محور روانسرـ شاهو/ 4 نفر جان باخت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه گفت: یک دستگاه مینی‌بوس عصر امروز در محور روانسر ـ شاهو دچار حادثه شد که بنابر آخرین اطلاعات 4 فوتی و 14 زخمی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عصر امروز یک دستگاه مینی‌بوس در محور روانسر ـ شاهو دچار حادثه شد که مطابق آخرین اطلاعات واصله منجر به مصدومیت 14 نفر و فوت 4 تن از شهروندان شده است.

امید زیبایی رئیس جمعیت هلال احمر پاوه در خصوص این حادثه محور روانسر ـ شاهو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ساعت 18 امروز با خبر شدیم یک دستگاه مینی‌بوس حامل گردشگران کرمانشاهی در ورودی شهر «شاهو» واژگون شده است.

وی ادامه داد: در همین رابطه بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام و پس از رهاسازی و عملیات پیش بیمارستانی 14 مجروح به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند که چهار فوتی حادثه برای مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر پاوه تصریح کرد: مینی‌بوس مذکور حامل گردشگران کرمانشاهی بوده که در ورودی شهر شاهو از تابع پاوه به علت نقص فنی واژگون شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز در ارتباط با جزئیات واژگونی مینی‌بوس گفت: این حادثه حوالی ساعت 17:25 عصر امروز (پنجشنبه) در محور روانسر ـ پاوه، منطقه شاهو رخ داده است.

مجتبی خالدی افزود: پس از تماس با سامانه 115 اورژانس بلافاصله 8 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

منبع: فارس
برچسب ها: تصادف
نظرات بینندگان