arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۰۴ آبان ۱۳۹۷

مظنون ارسال بسته های مشکوک در فلوریدا دستگیر شد

مقامات امنیتی آمریکا روز جمعه گفتند یک مرد مظنون در ارتباط با ارسال بسته های مشکوک پستی به مقامات دمکرات ها در فلوریدا دستگیر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مظنون ارسال بسته های مشکوک در فلوریدا دستگیر شدارسال بسته های مشکوک که به نظر می رسد حاوی ماده منفجره و یک پودر سفید رنگ است از بامداد چهارشنبه به مقصد منازل هیلاری کلینتون، باراک اوباما و تلویزیون سی ان ان آغاز شد.
این بسته ها همچنین برای جو بایدن معاون اوباما، برخی دیگر از سناتورهای دمکرات، جان برنان رئیس پیشین سیا، هنرپیشه ها، سناتور کوری بوکر و جیمز کلپر مدیر پیشین امنیت ملی آمریکا ارسال شده و تعداد آنها به 12 فقره رسیده است.
این بسته ها که در فلوریدا و نیویورک به دست آمده اند منجر به انفجار یا آسیب رساندن به کسی نشده اند اما فشار روانی زیادی را همزمان با پیگیری قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار عربستانی و در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا ایجاد کرده است.
برخی منابع خبری دریافت کنندگان بسته های مشکوک را دشمنان ترامپ نامیده اند و همین امر باعث شده است تا مقامات ارشد دمکرات ها انگشت اتهام را متوجه ترامپ کنند که در سخنرانی های خود نفرت و دشمنی را پراکنده است.
با این حال هنوز جزئیاتی از هویت این مظنون منتشر نشده است.

نظرات بینندگان