arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۷۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷

افشانی: استعفا نمی‌دهم/ به دیوان عدالت اداری مراجعه نکردم

افشانی شهردار تهران گفت: تا زمانی که طرح مستثنی شدن شهردار تهران در کمیسیون تخصصی مجلس بررسی و نتیجه اعلام شود من منتظر می مانم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

شهردار تهران گفت: تا زمانی که طرح مستثنی شدن شهردار تهران در کمیسیون تخصصی مجلس بررسی و نتیجه اعلام شود من منتظر می مانم.

به گزارش مهر، محمدعلی افشانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا لحظه آخر به قانون پایبند خواهم بود، افزود: تا زمانی که طرح مستثنی شدن شهردار تهران در کمیسیون تخصصی مجلس بررسی و نتیجه اعلام شود من منتظر می مانم و همچنان پایبند به قانون هستم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما همچنان امیدوار هستید در شهرداری تهران باقی بمانید، گفت: من تا لحظه آخر پایبند قانون هستم، من استعفا نمی دهم.

شهردار تهران در خصصو برخی تغییرات و جابجایی ها در شهرداری تهران، ادامه داد: این یک اصل مدیریت است تا روزی که در شهرداری بمانم با نظم و اقتدار آن را اداره می کنم و باید یک سازمان منسجم را تحویل دهم و نمی توان به این نیت که بمانم یا بروم سازمان را رها کنم و ممکن است جابجایی ها ادامه داشته باشد. اما برخی از تغییرات در فضای مجازی صحت ندارد و با واقعیت در جریان مطابقت نمی کند.

افشانی در پاسخ به این پرسش که آیا همانند دیگر شهرداران به دیوان عدالت اداری مراجعه می کند، گفت: هنوز وارد چنین فضایی نشده ام.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
پروویی در حد بسیار بالا !!!!!
مگر چقدر برات داره ؟؟؟؟
از نگاه افکار عمومی شما دیگر شهردار نیستی تنها از زور حاکمیت خود رو تحمیل میکنی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
عجب بدبختی گیر کردیم هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بابا ممنون از خدمات حضرتعالی
لطفا بفرمایید منزل
نظرات بینندگان