arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷

جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده اندونزی پیدا شد

غواصان نیروی دریایی اندونزی اعلام کردند: جعبه سیاه متعلق به هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ این کشور که صبح روز دوشنبه در دریای جاوا سقوط کرد و به کشته شدن تمامی ۱۸۹ سرنشین آن منجر شد، پیدا شده‌ است. تیم‌های جستجوگر با دریافت سیگنال‌هایی از زیر آب توانستند موقعیت دقیق آن را تعیین کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌های داخلی اندونزی از کشف جعبه سیاه هواپیمای حادثه دیده این کشور خبر دادند.

به گزارش ایسنا، غواصان نیروی دریایی اندونزی اعلام کردند: جعبه سیاه متعلق به هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ این کشور که صبح روز دوشنبه در دریای جاوا سقوط کرد و به کشته شدن تمامی ۱۸۹ سرنشین آن منجر شد، پیدا شده‌ است.

صبح امروز (پنج‌شنبه) و در چهارمین روز از عملیات جستجوی لاشه هواپیمای سقوط کرده غواصان نیروی دریایی اندونزی جعبه سیاه هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ را به کشتی خود منتقل کردند. هرچند، هنوز مشخص نیست غواصان دستگاه ضبط کننده صدای کابین خلبان یا دستگاه ثبت اطلاعات فنی پرواز یا هر دوی آن‌ها را پیدا کرده‌اند.

مقامات اندونزی اظهار داشتند: هیچ یک از سرنشینان این هواپیما در این حادثه جان سالم به در نبرده‌اند. برج مراقبت فرودگاه تنها ۱۳ دقیقه پس از بلند شدن هواپیما از روی باند ارتباط خود را با خلبان از دست دادند.

به گزارش از روزنامه گاردین، غواصان نیروی دریایی اندونزی و تیم‌های جستجوگر با دریافت سیگنال‌هایی از زیر آب توانستند موقعیت دقیق آن را تعیین کنند.

نظرات بینندگان