arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷

کشف انبارهای سلاح‌های آمریکایی داعش در دیرالزور

نیروهای ارتش سوریه توانستند به انبارهایی دست پیدا کنند که حاوی مهمات و سلاح‌های ساخت آمریکاست، این انبارها متعلق به داعش بوده که پس از فرار از المیادین در حومه دیرالزور به جا مانده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


منابع سوری از کشف انبارهای مهمات و تسلیحات آمریکایی متعلق به گروه تروریستی داعش در حومه دیرالزور خبر دادند.

به گزارش تسنیم به نقل از سانا، نیروهای ارتش سوریه توانستند به انبارهایی دست پیدا کنند که حاوی مهمات و سلاح‌های ساخت آمریکاست، این انبارها متعلق به گروه تروریستی داعش بوده که پس از فرار از المیادین در حومه دیرالزور به جا مانده بود.

بر اساس این گزارش، در جریان عملیات پاکسازی منطقه المیادین در جنوب شرقی شهر دیرالزور برای جمع آوری آنچه از تروریست‌های داعشی به جا مانده بود، و در راستای حفظ جان غیرنظامیان، 450 هزار گلوله ساخت آمریکا کشف و ضبط شد.

با وجود تلاش‌های مکرر آمریکا برای انکار هرگونه رابطه خود با گروه تروریستی داعش و تظاهر به مبارزه با این گروه از طریق تشکیل آنچه ائتلاف بین‌المللی خوانده، نتوانسته است حقیقت حمایت خود از آن را بپوشاند به طوری که روزنامه ینی‌شفق ترکیه فاش کرده بود گروه تروریستی داعش سلاح‌ها و مهمات آمریکایی را به طور مستقیم از آمریکا در منطقه التنف و شهرک المنصوره در حومه الرقه در مقابل مقادیر زیادی طلا و آثار باستانی که از مناطق تحت سیطره خود در عراق و سوریه به سرقت برده بود، دریافت کرده است.

نظرات بینندگان