arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۷

دو مظنون به اقدام تروریستی در لندن بازداشت شدند

پلیس متروپلیتین لندن روز جمعه اعلام کرد که دو تن به ظن تلاش برای اقدام تروریستی، از سوی نیروی‌های ضد تروریسم پلیس، دستگیر شده‌اند. افراد یادشده ۴۰ و ۴۷ ساله هستند که در جنوب لندن دستگیرشده‌اند. مأموران پلیس دو واحد مسکونی را با حکم قضایی مورد بررسی قرار داده، اما جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پلیس متروپلیتین لندن روز جمعه اعلام کرد که دو تن به ظن تلاش برای اقدام تروریستی، از سوی نیروی‌های ضد تروریسم پلیس، دستگیر شده‌اند.

به گزارش جمعه شب ایرنا، پلیس متروپلیتین گفت: افراد یادشده 40 و 47 ساله هستند که در جنوب لندن دستگیرشده‌اند. مأموران پلیس دو واحد مسکونی را با حکم قضایی مورد بررسی قرار داده اما جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.
در حال حاضر سطح هشدار امنیتی ناشی از تروریسم بین‌المللی در انگلیس «شدید» است. این سطح بدین معناست که حمله تروریستی در این کشور به‌شدت محتمل است.
رئیس دایره ضد تروریسم پلیس انگلیس هفته گذشته اعتراف کرد که این نهاد امنیتی توان مقابله با حجم بالای تهدیدهای تروریستی در انگلیس را ندارد.
«نیل باسو» افزود: اکنون 700 پرونده تروریستی در دست بررسی قرار دارد و گروه‌های اسلام افراطی و دست راستی دائماً یکدیگر را تحریک می‌کنند.
وی همچنین به حملات تروریستی سال گذشته انگلیس اشاره کرد و هشدار داد که این حوادث موقتی نبوده و پلیس برای مقابله با تروریسم دائماً فعال است.
گفتنی است، انگلیس سال گذشته صحنه پنج حمله تروریستی بود که براثر آن ده‌ها تن کشته شدند.

نظرات بینندگان