arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

لجبازی های ایلان ماسک تمام می شود؟ / مدیرعامل تسلا قول داد مراقب رفتارهای توییتری خود باشد

ایلان ماسک بالاخره دست از لجبازی های توییتری خود برداشته و اعلام کرده که از این پس دیگر در توییتر اقدام به ارسال پیام در مورد تسلا نخواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

ایلان ماسک بالاخره دست از لجبازی های توییتری خود برداشته و اعلام کرده که از این پس دیگر در توییتر اقدام به ارسال پیام در مورد تسلا نخواهد کرد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد تسلا بالاخره می تواند در قبال رفتارهای بچگانه ایلان ماسک نفس راحتی بکشد، چرا که او اعلام کرده دیگر قصد ندارد با توییت های خود در مورد توییتر سهامدارن را ناراحت کند.

ایلان ماسک در یک پادکست اعلا کرد که دیگر اطلاعات مهم شرکت تسلا را در توییتر به اشتراک نخواهد گذاشت. اطلاعاتی که به گفته ایلان ماسک ممکن است باعث کاهش ارزش معاملاتی و سهام شرکت تسلا شوند.

در اوایل سال جاری، ماسک تنها به خاطر ارسال یک توییت نسنجیده شرکت خود را متحمل جریمه ای سنگین کرد. جریمه ای که از سوی کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده علیه این شرکت تنظیم شد.

جالب است که ایلان ماسک مدتی پیش در پاسخ به معترضان فعالیت های توییتری خود گفته بود: " این فعالیت ها ارزشش را دارد" اما اکنون وی در رویکردی کاملا متفاوت اعلام کرده که قصد ندارد همچنان در توییتر حاشیه ساز باشد.

جالب است که او در بخش دیگری از این مصاحبه به مواضع خود با عربستان سعودی نیز پرداخته و اعلام کرده تمایلی به تامین اعتبار از صندوق مالی عربستان ندارد و احتمالا با دولت عربستان سعودی معامله ای نخواهد داشت گرچه احترام بالایی برای تجار و شهروندان عربستان قائل است.

 

نظرات بینندگان