arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷

صعود چلسی و آرسنال به دور حذفی لیگ اروپا

چلسی با پیروزی برابر باته بوریسف توانست به مرحله حذفی لیگ اروپا صعود کند و آرسنال در شب آسیب‌دیدگی شدید مهاجم انگلیسی خود با وجود تساوی برابر اسپورتینگ لیسبون به دور بعد راه یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چلسی با پیروزی برابر باته بوریسف توانست به مرحله حذفی لیگ اروپا صعود کند و آرسنال در شب آسیب‌دیدگی شدید مهاجم انگلیسی خود با وجود تساوی برابر اسپورتینگ لیسبون به دور بعد راه یافت.
به گزارش ایسنا، هفته چهارم لیگ اروپا پنج‌شنبه شب برگزار و چهره برخی تیم های صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شد.
در یکی از بازی‌های مهم چلسی از گروه L با تک‌گل اولیور ژیرو توانست باته بوریسف را شکست دهد و ۱۲ امتیازی شود. آبی‌های لندن با وجود این که دو هفته به پایان مرحله گروهی باقی مانده است، حضورشان در دور بعدی را قطعی کردند. در دیگر دیدار این گروه ویدی با یک گل پائوک را شکست داد.
آرسنال برابر اسپورتینگ لیسبون به تساوی بدون گل دست یافت. نیمه نخست این دیدار تحت تاثیر آسیب دیدگی شدید دنی ولبک قرار گرفت. مهاجم انگلیسی به شدت از مچ پا آسیب دید و مجبور شد با برانکارد زمین را ترک کند.

شاگردان اونای امری با این پیروزی ۱۰ امتیازی شدند و صعودشان را به دور بعد قطعی کردند.
در این شب صعود اینتراخت فرانکفورت و لاتزیو نیز اتفاق افتاد. تیم آلمانی سه بر دو آپولون را شکست داد و لاتزیو دیگر تیم گروه H دو بر یک برابر مارسی پیروز شد. دو تیم در دو هفته باقی‌مانده برای صدرنشینی رقابت خواهند کرد.
دیدار میلان و رئال بتیس با تساوی یک بر یک پایان یافت. در دیگر بازی گروه F المپیاکوس پنج بر یک دادلانگ را شکست داد. بتیس با هشت امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
در گروه J سویا به سختی توانست آخیسار اسپور ترکیه را شکست دهد. این بازی با نتیجه سه بر دو به نفع تیم اسپانیایی به پایان رسید. کراسنودار هم دو بر یک استاندارد لیژ را شکست داد تا با ۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سویا صدرنشین شود.
دیدار ویارئال و راپید وین از گروه G با تساوی بدون گل پایان یافت. اسپارتاک مسکو توانست چهار بر سه رنجرز را شکست دهد. در این گروه هر چهار تیم شانس صعود دارند و ویارئال با شش امتیاز صدرنشین است.
در گروه D فنرباغچه با دو گل اندرلخت را شکست داد و دینامو زاگرب سه بر یک برابر اسپارتاک تراناوا پیروز شد.
در گروه A بایرلورکوزن و اف سی زوریخ توانستند صعودشان را به دور بعد قطعی کنند. در این شب لورکوزن با یک گل زوریخ را شکست داد.

نظرات بینندگان